lördag 12 februari 2011

Utrustning

Den här bilden skulle ju kunna gå som s/v eller rentav som vårtecken, men nu var det utrustningen jag hajade till på, för det var en fågelkikare som var mannens utrustning.
Kan det vara ett tidigt vårtecken månntro att fågelskådare börjar visa sig ute, det här var i ett område som jag vet är välbesökt av personer med sådant intresse.
Varför jag gjorde den i s/v plus ngt mer vet jag inte riktigt, kändes rätt och så har det ju varit ovanligt mycket färg på bloggen ett tag;)

Här har det varit en fantastiskt vacker februaridag med klarblå himmel,nästan vindstilla och bara några minusgrader!

Hoppas Ni har skön lördag!

annette

Nr 63 av 365

3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kul med utrustning för fågelskådning eller planetdito. Själv skulle jag vilja ha det senare!

Kram Annica

Jane sa...

Här har det också varit helt underbart idag! Jag tror nog att det börjar hända lite på fågelfronten ... hos oss hör man faktiskt lite mer kvitter än vanligt plus att skatorna är och rycker lite i pinnarna till sina gamla bon :)

Della sa...

Trevligt när fåglarna börjar komma igång lite.Det kvittras så smått lite här och var nu. Men jag undrar vad dom tycker om snön som kom i torsdags/fredags igen?

Ordverifieringen här nedan ber mig skriva "vedsorti".