lördag 19 februari 2011

Rester

Ja, om Ni trodde det skulle bli matrester så bedrog Ni Er;)

Hängde en massa små tampar på en gammal pråm, tror nog att det är rester, för dom var så korta, så jag kan inte se något användningsområde för dom.

Bilden innehåller en massa snö egentligen, men då jag är evinnerligt trött på snö och kyla, så det fick det bli en annan varmare färgton på "resterna"


Nu skall jag gå in till Ninni och njuta, för jag ser i blogguppdateringen att "körsbäret" blommar där;)

Ha det gott!

Nr 75 av 365

6 kommentarer:

Jane sa...

Att rester kunde vara så himla vackert ... tur att det inte var matrester ;)

Jane sa...

PS ... jag fotade med höger hand och pressade grapefrukten med vänster - nöden har ingen lag ;)

Nette Cecilia sa...

Rest ? vackert ,Nette

sasfoto sa...

Snyggt fotat! Men, jag håller med dig och är så jädrans trött på snön och kylan. Känns som att det aldrig tar slut.
/SA

Rantamor sa...

Snyggt snyggt. Det fotot kunde bli en tavla för mig.
Blev nog snyggt med lite seipa...varmare som du säger.

Ninni sa...

Haha, ja som du säkert sett så var det inomhus som körsbärskvisten blommar.
Fy tusan vad kallt det varit! Snö har det dessutom kommit... nej,nu räcker det!!
Snygga rester!