fredag 25 februari 2011

Nytt/Nyhet

Japp, passet är nytt för idag, och en nyhet den här gången var att jag var tvungen att lämna fingeravtryck, och det var inte helt lätt, fick göra det tre gånger innan mina pekfingrar blev godkända!



Blev en väldigt slö och lat ledig dag, men kanske var det så jag behövde ta den här dagen. Grått, blåsigt och ruggigt ute, så någon fotopromenad blev det inte.
Däremot blev det en läsdag efter att ha besökt bokrean;)
Ha en skön fredagskväll!
annette
Nr 85 av 365

8 kommentarer:

Jane sa...

Måste man lämna fingeravtryck? :O Det hade jag ingen aning om, jag trodde bara att det var noga med fotograferingen och att ett öra måste synas bra :)

Trots att jag lovat mig själv att inte köpa fler böcker (är lite av en "bokoman") så kunde jag inte låta bli - jag köpte Brutus Östlings fina fågelbok (suverän fotograf), en kokbok och en bok om akvarellteknik :) men nu får det vara slut... tror jag ... ;)

Nette Cecilia sa...

Får jag säga passade inte passet ,nja den var dålig,trevlig helg ,Nette

Bonnfrua sa...

Ohå, ser passen ut sådär nu...
Hoppas du samlat kraft idag och får en bra helg!

sasfoto sa...

Skönt med lite slöa och lata dagar ibland, särskilt när det är grått och trist väder.
Ha en bra fortsättning på helgen! /SA

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Dags att ut och resa igen?

Kram Annica

Inger Maryissa sa...

Kul att få se hur pass ser ut nuförtiden.
Och intressant att man måste lämna fingeravtryck nu...
Här har det också varit en ruggig dag och temperaturen har sjunkit drastiskt.
Ha en fin fredagskväll du också
kram

Jane sa...

sv: när det gäller filmtiteln ... bortse från att det är en blomma - vad ser du?

della sa...

Då är det fritt fram nu då!