onsdag 9 februari 2011

Livsviktigt

Kommentar från mej överflödig egentligen, men det här fotot tog jag på en stooor lampa som skulle illustrera eld. Min tanke var att göra en rund bild till temat eldklot, men nu ger jag upp försöket med att få till en rund bild och byter till temat livsviktigt;)

För visst är ett hjärta som brinner för något eller någon livsviktigt!?


Kanske ett uppdrag för Elisabeth som skall göra 365 bildredigeringar under 2011 att framställa en rund bild;-))

Ha en bra torsdag!


annette


Nr 59 av 365

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Det är nog lättare att göra en rund bild än ett hjärta!
Skämt o sido, allt är lätt, när man vet hur man gör!
I mitt program är det en baggis, jag jobbar ju i PS.
Vilket program har du?
Är det Picnik, eller vad det heter, så är det väl Anna som kan hjälpa dig, för där är det väl bara att veta vilken knapp man ska trycka på? Har inte en susning hur det fungerar.
Har du tillgång till något annat "mer grundläggande" program?
Ska fixa en rund en till min bloggsida, men nu först måste jag göra fredagens tinninga klar!
Ha en bra arbetsdag, för det tänker jag ha! :-)

Della sa...

Det var väl ett bra byta. Det blev mycket snyggt.

Gunsside sa...

- og hjertet ble flott det ;) - LIVSVIKTIG !

AnnaKK sa...

Hejsan!

Jag ska se om jag också kan göra en rund bild idag - i Elements. Det borde gå att göra precis som Elsiabeth hade gjort i Photoshop, tycker jag...

Ha en fin fredag!!! :-)

Anonym sa...

Hjärtat... det bästa av allt:)

Kram Tott

Living up North sa...

Jag tycker det blev riktigt bra med ett hjärta oxå :)