måndag 14 februari 2011

Fyr

Fortsätter idag på Alla Hjärtans Dag i det vackra milda ljuset från igår. Den här fyren befinner sig en bra bit ut från hamnen i Arkösund. Fast igår gick det att gå en bit ut på isen, så då ser den i alla fall ut mer än som en "prick" långt bort i horisonten.


Hoppas Ni har en fin Alla Hjärtans Dag!
Själv blev jag så lycklig när jag kom hem ikväll och fann ett fint Roskort med orden
" Tack för att Du finns i mitt liv"!
Hur viktigt det är att betyda något för någon, skulle jag kunna skriva en bok om, men det tänker jag inte göra här och nu;)
Ännu en gång, Varmt tack för kortet "Tott", Du vet vad Du betyder för mej, fast jag är dålig på detta med kort:)
annette
Nr 67 av 365

13 kommentarer:

Anonym sa...

<3
Kram Tott

Pumita sa...

Vacker bild på fyren!

Själv fick jag nöja mig med ett sms. ;D Fast det värmde i hjärtat det med.
Önskar dig en fin avslutning på Valentine-dagen! :)

Della sa...

Vid kanten har jag varit men inte ute på isen.
Nu har jag fixat min del också. :-)

Nette Cecilia sa...

Dusty rose kallar jag den där färgen,en av mina favoritfärger,underbart vacker bild,hjärtekram Nette

BrittMarie sa...

Jag tycker också, precis som din vän att det är jätteroligt med kort. Ibland kan jag stå länge vid vykortsställen och välja och välja. Det finns ju hur mycket som helst att välja på.
En Alla Hjärtansdagshälsning vill jag också skicka dig, men det blir idag bara med ord.
Din bild på fyren äe superfin!
Kram

picturesandpaint sa...

Underbart!!!!
Vill också passa på att skicka en alla hjärtansdag hälsning till dig så här på kvällskvisten!
Hoppas du har en skön kväll!

Bosse sa...

Mmm, underbara foton från din utflykt till Arkösund!
Kram / Bosse

Jane sa...

Här var det nästan som vanligt ... vi hade lite "storsjung" i skolan och sjöng bl.a. Love me tender :) en passande låt en sådan här dag.
I morse när jag äkte till jobbet ångrade jag att jag inte hade kameran med mig - det var en soluppgång som var helt otrolig. I morr´n tar jag kameran, men då lär det väl vara molningt ...

Inger Maryissa sa...

Jätte-mysigt ljus även på denna bild.
Ja, tack denna dag har varit bra

så mysigt kortet du fick..
Kramar

Ragnvi sa...

Morning! Kanske sov du med kortet under kudden inatt, fniss?!
Underbart foto på fyren!! Är det öppet vatten man ser också? Här är minus 22 idag...brrr!

Mina tecknade foton...fria sidor på nätet....
Kramen!
Ragnvi

AnnaKK sa...

Återigen har du fångat det underbara LJUSET på bild - fast fyren är inte pjåkig den heller! :-)

Inga Valentin-kort till mej igår, men det hade jag knappt räknat med heller. Fast visst blir man glad OM man får såna, så klart. Hjärtevärmare!! :-)

Inger sa...

ja vilken vacker bild på fyren..
Vad trevligt att få ett sånt fint kort i brevlådan...Du är säkert väldigt uppskattad...
kramen till dig även denna dag..

Elisabeth sa...

Mycket snygg lugn färg!
Kul när man kan gå på "vattnet" och få andra vinklar än vad man brukar.
Tycker du har gjort en mycket fin bild!