lördag 8 januari 2011

Parkering

Som väl är så fotade jag en hel del under nyårshelgen, har bara bestämt mej för att inte halka efter direkt i 365, pga att jag åkt på en trolig influensa. Så det får bli som det blir, även om jag tänkt andra motiv, så nu blir det från "blixt" till snö igen!
Här hade jag tänkt parkera när jag var ute vid Fjällmossen i Kolmården, gick inte så bra som Ni själva kan se;)



Ha en bra dag, hoppas Ni inte drabbas så hårt av allt som det varnas för i väder och väglag!
annette
Nr 9 av 365

8 kommentarer:

Della sa...

Man taget vad man haver och det blev ju inte dumt. Där behöver man något terränggående för att komma fram. Jag har sett några motsvarande cykelvägar - en cykelvägsskylt och sedan bara en oigenomtränglig yta av snö.
Tråkigt med influensan.

fotopunktMis sa...

Bilden e vacker..tanken e god..men ändå blir det inte som man tänkts sej..må så gått..Maria

Pumita sa...

Var parkerade du skidorna och stavarna? Jag kan inte se dem. ;)

Krya på dig!

Kenneth Larsson sa...

Här var det onekligen svårparkerat...:-)
Vaket fångat. Jag gillar bilden!

Ha en fin dag! :-)

AnnaKK sa...

Hej på dej! Lider verkligen med dej att du ska behöva ligga till sängs och vara så kass... :-( Trist är bara förnamnet!!

Men jag kan ju trösta dej lite med att vädret då sannerligen inte inbjuder till något fotopromenerande eller så! Fy vad det regnar och slaskar här idag - och snön som ligger tjock på taken blir läskigt tung... Maken har varit ute och skottat av carportens tak nu. På en fabrik i Älmhult (där förövrigt vår "svärson" jobbar extra - och skulle ha gjort idag) rasade delar av ett tak in i natt. Med tanke på att de för det mesta kör dygnet runt där, var det en himmelens tur att det hände när det faktiskt INTE var nån i lokalen...! Hua...

Ditt "blixt"-foto i inlägget nedan är helläckert!!! Där fick du verkligen till både skärpa och action! :-D

Jane sa...

Ja, där var inte lätt att parkera såvida man inte har en skoter eller måhända en bandvagn ... fast å andra sidan så är orörd snö väldigt vackert :)

Therese sa...

Den parkeringsplatsen kommer nog att stå öde ett tag till...!
Krya på dig!

Elisabeth sa...

Lugn och stilla bild!
Passande avtonande kant!