lördag 22 januari 2011

Koppar

Kan ju lika gärna köra en metall till, guld i förra inlägget och nu tror jag i alla fall att det är koppar i den här lampan!?


Det är många som frågar efter hur jag gjorde bilden med pengar för ett par dagar sedan, som vanligt vet jag inte i efterhand riktigt vad jag gjorde:)
Lade egentligen bara upp lite sedlar, mynt och kort på ett bord ,fotade och gick sedan in i redigeringsprogrammet picnik som finns gratis på nätet.
Under effekter tror jag att jag gick in på "sandlådeeffekter" längst ner, tror sedan att jag valde något som hette hypnotic, där jag snurrade till det hela.
Testa får Ni se, finns en del kul i det programmet.
Ha det så gott!
annette
Nr 29 av 365

8 kommentarer:

Della sa...

Ikapp alltså. :-)
Den var fin den där lyktan. Gillar både formen och färgerna. Och det är säkert koppar.

picturesandpaint sa...

Åh, så där snyggt ärjad koppar!!!!
Hoppas du har en skön helg!

Jane sa...

Det var en mysig liten lampa! Något i den stilen vill jag ha till stugan men det är svårt att få tag i - allt är så in i hoppsan modernt!

sasfoto sa...

Snygg lykta! Allt behöver inte vara välputsat och fint.

Anonym sa...

Vilken underbar färg på lyktan!

Kram Tott

Elisabeth sa...

Härlig "grönskimrande" är den i alla fall!
Börjar bli riktigt nyfiken på det där programmet!
Kul bild i alla fall med pengarna.

kram

Pumita sa...

Vilken vacker lykta! "Grön koppar" är så fint.

Ja du, i den sandlådan har jag också lekt. Det är kul! =)

Ninni sa...

Vilken härlig lampa! Jag gillar den ärgiga kopparen bättre än välputsad. Det är ju underbara gröna nyanser i den.
Kram Ninni