lördag 22 januari 2011

Guld

Inte vet jag om det är något guld, men det glimmar som guld i mina ögon i alla fall!

Jag beklagar att jag just för tillfället, ligger fruktansvärt illa till med att kommentera hos alla Er andra som är här hos mej och ger så härlig respons.

Skyller enbart på att dygnet har för få timmar!

Men jag hoppas det kommande dygnet har mer än 24 timmar så jag hinner runt till Er alla!

Måste ju oxå se till så Della inte drar ifrån för mycket;)

Ha en skön lördagskväll!

annette


Nr 28 av 365

5 kommentarer:

Della sa...

Allt är ju guld som glimmar. Och vilken blå himmel du fick bakom.
För mig blev det inte så många bilder idag. Vi hade sol och fint ett tag och då passade jag på att ta en sväng med kameran, me jag kan inne påstå att det blev någonting fantastiskt av det.
Bra att du lägger in lite bilder. Jag vill ju inte dra på för långt före dig . ;-)

annette sa...

Tack Della;)

Jane sa...

Guld mot en sådan härligt blå himmel är vackert! Här har himlen bara varit grå, grå och grå ....

Elisabeth sa...

Jag tycker också det glimmar som guld! :-)
Förstår att det blir lite härlig kapplöpning mellan dig och Della! Kul!

Ronnie sa...

Vilka härliga färger. Guldigt, blått och så ett kors. Som en svensk flagga med en twist,

Bra jobbat.