fredag 7 januari 2011

Blixt

I "blixtens hastighet" kom den här fågeln flygande rakt emot mej när jag fotade isen i "Antarktislandskapet" för några dagar sedan!
Och som en blixt i huvudet känns det när jag rör på det, kan bara vara uppe korta stunder, annars är det sängläge som gäller, och hur man kan frysa så man hoppar i sängen under ett tjockt duntäcke är för mej en gåta!!

Vill tacka för alla värmande kommentarer, kan tyvärr inte sitta uppe och framför datorn någon längre stund, så jag tar lite i taget och tittar in till Er vartefter.
Hoppas Ni får en fin Helg!
annette
Nr 8 av 365

16 kommentarer:

Della sa...

Ta det lugnt, men det är väl inget annat som gäller för dig just nu.
Mycket häftig bild!

Nette Cecilia sa...

Jag hoppas du tar det lugnt ,det är nog otroligt vad man kan frysa under ett täcke när febern stiger ,Vacker fågelbild ser nästan ut som den tänkte ta vem som helst,krya på dig Nette

Therese sa...

Oh, bilden är fantastisk!!!!
Krya på dig!

Jane sa...

Stackare, hoppas du kryar på dig snabbt!
Det är en kanonbild du tagit, jag skulle ha rört kameran när jag tryckte av så bilden skulle ha blivit suddig ...

Ninni sa...

Din stackare! Vad trist att bli sjuk när du ska vara ledig...men är inte det ganska typiskt. Du får kurera dig med vila.
Tack för tipset om nässpray och allergimedicin förresten. Det hade jag ingen aning om.
Vilken häftig bild du fick på fågeln!
Krya på dig!
Kram Ninni

Eva-Lena sa...

Riktigt snygg bild, gillas mycket och klockren på temat! Krya på dig!

BrittMarie sa...

Fy för den lede! Såklart du har ont i huvudet när du blivit attackerad av denna fågel! Å andra sidan fick du en riktigt, riktigt bra bild. Du är en fantastisk fotograf! Se nu till att du blir bra från förkylningen så du kan ut och fota igen!
Kramar

Elwa sa...

Vilken fantastisk bild! Den kan jag titta länge på...

Eva sa...

Vilken fantastisk bild.
Helt otrolig.
Att du bara lyckades ta den är för mig en gåta.

sasfoto sa...

Vilken superhäftig bild! Toppen!
Krya nu på dig snabbt så det blir fler sådana bilder.
/SA

Elisabeth sa...

En fantastisk bild!
Och en mycket passande bearbetning.
Nu, tillbaka till sängen och krya på dig med fart!

Pumita sa...

Wooow, vilken bild! Superläcker!

Nemen, nu får du ta det lilla lugna och krya på dig!! Sköt om dig, Annette! :)

Pysselfarmor sa...

Så häftig tolkning - ja så kan man göra! Ta det lugnt nu så du blir frisk.

m i l l a h . s e sa...

Jättefin bild!!!!
Krya på dig!
Här ligger minstingen i magsjuka... *urk*

lottaspyssel sa...

Hej

vilken bild!!!!! känns som den håller på att flyga rakt på en.
Så himla längesedan jag tog en bloggrunda men nu blev det av och som vanligt blir jag glad av att kika på dina bilder.
Krya på dig!
Lotta

moolovig sa...

vilken cool bild, jag tittar definitivt in igen!