söndag 12 december 2010

Infruset;)

Vart jag varit idag och avnjutit en mycket god lunch, gissade en del väldigt snabbt i förra inlägget, så då kan jag fortsätta;)
Väldigt förvånande att så många båtar både stora och små låg kvar och var helt fastfrusna, båten på mittenbilden tror jag t.om var en räddningsbåt, hoppas den inte behöver användas snabbt!!

Önskar alla en bra start på veckan, själv tar jag det lugnt från jobbet ett par dagar, laddar för den extra jobbiga period som alltid kommer innan jul och nyårshelgerna.
annette

6 kommentarer:

enn-08-i-exil sa...

Morrn.

Om det är vad jag tror så har jag varit i vinkällaren på vinprovning...
År 1992.....

Ha de bra.

Hasse A

Bosse sa...

Ja det ser ju konstigt ut att lämna kvar halvsjunkna båtar så infrusna i isen!
Trosa verkar vara en vacker stad - finns med i de preliminära planerna för utflykter med husvagnen kommande säsong!

Jag faller in i hyllningskören ihop med övriga här och önskar dig GRATTIS på födelsedagen redan idag!
Fint soligt väder har du / vi fått idag!
Kram / Bosse

Elisabeth sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
Ditt årgångsvin av bästa sort!

Kram Elisabeth

(nu har jag suttit och väntat på att klockan skulle passera tolv... !)

UllaMona sa...

Hurra hurra hurra Grattis på Din dag!!!!
Nu har Du hunnit ikapp mig, men snart drar jag ifrån;-

Jag blir alldeles häpen över att se båtarna fastfrusna, kom vinten och kylan så plötsligt...

Ha nu en riktigt fin födelsedag och än en gång Grattis!
Kram

Viola sa...

Ett stort GRATTIS på din dag, KRAMEN Violan

Pumita sa...

Nu när det är allmänt känt kan jag väl säga Grattis en gång till! :) Hoppas att din dag blev fin!