söndag 21 november 2010

Vad tror Ni;)

Undrar just när jag köpte dom EXTRA starka ciderburkarna som jag hittade i kylen igår. Funderade då på om det skulle kännas lite mer sommarlikt efter en sådan eller om tillvaron bara skulle bli ännu mer "dimmig" än den är i grådiset.
Beslutade mej för att det blir nog bara dimmigt och sparar dem till en solig och varm dag, och "lite dimmigt och suddigt" blev det ju bara av att fota av burkarna;)

Vad jag oxå ville se igår med helt klara ögon var denna film, satt faktiskt still i drygt 2,5 timme, det vill inte säga lite det;)
Funderar dock på vad resten av skivorna innehåller, var sammanlagt 6 i förpackningen, tre "Blue Ray" och tre vanliga, får spana vidare en annan dag, kanske är det tre lika, och då kan jag ju ge bort dom tre vanliga till någon som vill ha, alltid kul att glädja någon för sevärd var verkligen filmen tycker jag!


Nu skall jag ut oavsett väder och vind, är väl trots mörkret, regnet och diset ändå den ljusaste tiden på dygnet just nu!?

Ha det gott!

annette

7 kommentarer:

fotopunktMis sa...

Avatar..en film jag ser fram emot att se..ha det..Maria
PS va försiktig när du smakar på cidern..kan ju bli suddigt värre DS

Pumita sa...

Det var ett inlägg i blå dimma... är du säker på att du inte smakade lite? ;)

Della sa...

Du är modig du som går ut. Jag var och köpte mig en vinterjacka idag, men jag har inte använt den "på riktigt". Kanske, kanske ska jag gå en liten sväng. Annars får det bli imorgon bitti.
Avatar har jag inte sett.

Della sa...

Jackan funkar!

Ninni sa...

Men kolla bäst-före-datum...du vet det dröjer ett slag till det blir varmt och soligt...tyvärr ;)
Tack för tipset, Avatar har jag inte sett.
Idag har jag inte varit utanför dörren annat än till tvättstugan. Men det känns ju lite tokigt. Man behöver ju få det där lilla ljuset på sig. Det kanske blir bättre imorgon...
Ha en skön vecka!
Kram Ninni

Jane sa...

ja, kolla bäst före datum så du inte går miste om de läskande dropparna :) De kanske ger en förnimmelse av sommar ... med den smaken!
Avatar har jag inte sett men den står på listan över allt jag vill se när tid finns.

Anonym sa...

Du kan ta en när jag är i sol och värme:)


Kraaaaaaam