lördag 13 november 2010

Tänk att man kan längta efter att få bli lite svettig;)

Ja, det skulle inte göra ett dugg om det vore så varmt ute så jag blev lite svettig.
Hade intalat mej att trots att det är november så skulle jag hitta något positivt att fota ute idag, det sprack totalt för det regnar sedan 1,5 dygn och inte vill jag förstöra kameran inte;)

Önskar alla en skön lördagskväll, tänd brasor Ni som har, vi andra får tända ett hav av stearinljusljus och försöka njuta av tillvaron ändå!

Ha det gott!

annette

15 kommentarer:

Inger Maryissa sa...

Ja, tänk om man kunde gå så där lättklädd i november ;-)
Ha en fin fortsatt lördag och helg
Kramar

Jane sa...

Håller med dig ... sitter här och småfryser med tröjärmarna neddragna över händerna ... har tyvärr ingen brasa att tända :(
Måste ut i kylan iaf, har lovat dottern att övningsköra. Vi ska träna på - och avfart på motorväg. Hade hellre gjort något annat :))

Della sa...

Nej, jag lät också kameran vara kvar inne när jag gick ut idag. Gissar att vi har samma väder. :-) På med de nepalesiska ulltofflorna nu och sedan kanske ett glas någonting om en stund så man blir lite varm inombords.

fotopunktMis sa...

Jodå jag fick verkligen se solen idag..snygga badbrudar:)
Värmeljus till tusen i kväll
Ha det..Maria

Synnøve. sa...

Om det kan vara till någon tröst så regnar det här med...
Ser skönt ut att gå i shorts som på din bild. Men det är nog lite för kallt ute för det nu.
Kram.

Della sa...

Jag kanske också skulle anmäla mig. Jag började ju i år, men det försvann liksom bara efter ett tag. Fick för mycket annat att hålla på med tror jag.
Ha en trevlig (svettig) kväll! Här blir det något med pesto. Det blir nog bra det med. :-)

Pumita sa...

Jag vill också svettas, haha! Hellre det än att frysa. :) Vi får följa Dellas råd att ta något varmt... eller hur det nu var.

Herta sa...

Längtar söderut och bilder likt dessa dvs vyn bakom personerna ifråga ser härlig ut så här i höstmörkret.

Della sa...

Jag ser inte din anmälan???!!!

Della sa...

Det löser sig nog!

Ninni sa...

Jag vill också svettas! Det här är absolut det värsta väder jag kan tänka mig. Men ändå trotsade jag vädret och tog med mig kameran ut igår. Men det är svårt att hitta något som känns värt att fota. Allt är ju bara en brun-vit sörja.
Vi tände alla stearinljus vi hade( men det gör jag nästan varje dag) och tittade på film.
Idag är vädret om möjligt sämre men nu ska jag pina mig ut en stund så att jag kan känna mig nöjd med att vara inomhus sen ;)
Ha en skön söndag!
Kram Ninni

BrittMarie sa...

Är det bara at svettas du är ute efter, så är det bara att ta på sig lite för varma kläder och gå ut på promenad:) Jag har själv provat idag.
Nej, jag håller med dig mysfaktorn är inte den bästa i november. Kan man gå i idé?
Kram och önskar dig en bra vecka

Ninni sa...

Idag fick kameran stanna hemma. Det var så dystert väder när vi gick ut men gissa om jag ångrade det...Vi kom förbi ett gammalt bruk och ett gammalt kraftverk och precis då sprack det upp och blev soligt. Dessutom lite rådimma över den spegelblanka ån. Jaja, så kan det vara men det blir väl flera tillfällen.
Vad det gäller 365-utmaningen. Du gör mig ju lite sugen. Jag har faktiskt saknat det där att ha teman att fotografera efter. Jag deltar ju bara i "Veckans fönster" numera. Dessutom har jag lite mera tid över till sånt nu...Jag ska tänka på saken.
Kram Ninni

Photos by Storm sa...

Vilken härlig bild. Jag känner svetten krypa fram. Skämt åsido, här vilar också mörkret och jag hör regnet där ute. Ha det bra/Lis

Anonym sa...

Idag har vi bokat hotellet så nu blir det värme av:) Åk ner samtidigt som oss så tar vi en tur med kamerorna du och jag!

Kram Tott