söndag 21 november 2010

Så här såg det inte alls ut i verkligheten!

Nej, det var nog om jag minns rätt en ganska så mulen dag med lätt duggregn. Fast nu behövs det lite färg både i bloggen och livet, kanske skall gå och köpa en röd jacka? Aldrig ägt ett rött klädesplagg kom jag på just nu, så det får nog räcka med en röd halsduk;)

Önskar alla en bra start på veckan.
Får väl se vad den har för "spännande" att bjuda på!?
annette
Ps. För Er som var oroliga angående utgångsdatumet på Cidern så håller den till maj 2011;)

8 kommentarer:

Pumita sa...

Du kan ju börja lite försiktigt med en halsduk om du aldrig haft ngt rött... så kroppen inte får en chock. ;)

Della sa...

Det var tur att du sa det där med cidern. Då klarar det sig ett tag. Jag har nog inte så mycket rött heller, skulle nog inte trivas i det.

Anonym sa...

annars kan du köra direkt på tomteutstyrsel;) Jag köpte en till minstingen i helgen och ni skulle bli jättefina ihop i tomtekläder;)

Kramelikram
Tott

Jane sa...

när jag ser din bild tänker jag på Afrikas savann - hetta och värme, det ser ut som om det glöder :)

En bild på mig när jag for runt med en skål som hunden skulle kissa i - den hade nog varit oslagbar :) Jycken slutade ju hela tiden så fort jag satte dit skålen ...

Ragnvi sa...

Morning! Headern blev mustig o grann! Jättefin! Jag kan ju inte göra sånt där...
Hoppas din nya vecka blir bra, trots vädret! Här har det snöat i helgen, vitt o fint! Precis som kökstaket blev, fniss!
Kramen!
Ragnvi

AnnaKK sa...

Så skönt det är att man kan skapa sin egen verklighet om man inte är nöjd med den vanliga. :-D

Hoppas du får en helt okej vecka!!! Man har ju trots allt inte så stora förväntningar så här års... ;-)

Ha det BRA!!! :-)

fotopunktMis sa...

Ja nog vart man lite orolig för den där cidern alltid....och att göra sin egen bild av dagen när allt e grått..e ju så fantastiskt
Ha det..Maria

Viola sa...

Den där vackra bilden gav mig associatoner till Afrika..härliga färger, hoppas veckan startat bra och att det är lite lugnare på jobbet, vi har ju prata SJ tidigare, igår skulle sonen åka hem till Slo, istället för 6 timmar tog det det dubbla...inga tåg gick så det blev 6 byten istället med olika bussar och lokaltåg ..hej och hå...ha de, kram