söndag 24 oktober 2010

Ser inte skogen för alla träd;)

Ja, så känns det vad det gäller detta med bloggen och fotografering, totalt tappat känslan för det.
Kanske beror på hösten, kanske beror på att jag vill mer än jag kan uppnå med mycket begränsad tid för att experimitera, vill så gärna lära mej mer och bl.a kunna göra fina svart/vita bilder.
Just nu har jag i alla fall kört fast och tappat känslan totalt, så bloggen kommer att vila ett tag, men lite koll hos Er andra kommer det att bli!

Ha en skön söndagskväll !

annette

16 kommentarer:

enn-08-i-exil sa...

Morrn Annette.

Det är alltid mörkast innan det ljusnar....

Ha de bra.

Hasse A

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Supersnygg bild på träd!

Du skulle åkt med mig till Prag...så mycket att fota och att titta på utan en kamera emellan!

Kram Annica

Jane sa...

Härligt ljus i din bild!

Känner igen det där ... för mig beror det nog på att jag har alldeles för mycket på gång samtidigt ...
Håller dock med Hasse här ovan :)
Ha det bra, vi "ses" :)

Synnøve. sa...

En flott bild.
Även jag håller med Hasse.
Sköt om dig.
Kram mig.

Della sa...

Ta det lugnt så kommer nog lusten tillbaka sedan.

AnnaKK sa...

Ja, men... Så måste det ju få vara också ibland! :-) Att man lägger något åt sidan ett tag medans man laddar upp med ny energi!

Det går aldrig att tvinga fram lust och kreativitet - sånt kommer när det själv vill. Förhoppningsvis snart!!

Vi hörs!!! :-)

Elisabeth sa...

Mycket skön stambild!
Man tappar lite lust i omgångar för allt här i livet.
Fullständigt naturligt.
Vipps en dag så känner du suget igen, och kommer igen med nya krafter!
Själv är jag sjuk, men har varit på bildbehandlingskurs i helgen och jobbat... ändå! (därför lite snålt med uppdateringar på min blogg)
Del två i kursen är nästa helg.
Det är jätteinspirerande!

BrittMarie sa...

Jättefin bild det där. Tids nog ser du nog skogen igen, tror jag. Jag tycker också det känns som man sitter fast och inte kommer någonstans med fotograferandet. Det kanske är bra med en liten paus ibland. Ha det bra
Kram

Ragnvi sa...

Morning! Trots din olust så har du gjort nytt o fint i bloggen ser jag!
Håller med de övriga...ta en paus kanske kommer lusten åter, hoppas det! Jag har inte så stora krav o pretantioner med mitt bloggande, mer som terapi för mig, ibland tar jag nån micropaus....
Ditte o jag sänder styrkekramar!
Ragnvi

AnnaKK sa...

Go´kväll! :-)

Det solade upp här fram på dagen, så på det stora hela har det varit en jättefin höstdag här idag. Men kallt nu ikväll... Dags att börja elda i kaminerna! :-)

UllaMona sa...

Det ska kännas roligt att blogga...känner man inte det ska man nog pausa.
Bilden på träden är jättefin.

Kram på dig

Ninni sa...

Härlig bild!
Du ska se att lusten kommer igen om du vilar ett tag.
Faktiskt har jag också känt lite så nu ett tag. Det finns så lite tid för att fotografera när man har bara helgerna.
Sköt om dig!
Kram Ninni

Inger sa...

Tjusig bild,samtidigt lite kusligt,,du är en fena på detta...
kramen i höstmörkret..

fotopunktMis sa...

Bloggvila ett måste mellan varven...Sköt om dej..så "ses" vi snart igen..Maria

Viola sa...

Jamen...jag som alltid beundrar dina bilder...ibland kanske man oxå blir hemmablind som man säger..hoppas du snart får glädjen tillbaka så man får njuta utav dina vackra foton, ha det gott, kramen

Ragnvi sa...

Kikar in för att önska dig en skön o vilsam helg!!! Hoppas veckan som gick blev bra!
Kramen!
Ragnvi