torsdag 30 september 2010

Jobb, jobb, jobb och kvällsmöten!

Ja, så ser veckorna ut just nu, så det här med bloggen ligger lite på is. Skall jag var helt ärlig så verkar inte heller den "tjuriga axeln" klara av att jag jobbar mycket vid datan på dagarna och sedan fortsätter hemma. Det måste jag oxå lyssna på, för jag vill inte hamna i samma läge som för några veckor sedan.
Skönt då att tänka tillbaks på Parga och en av två favoritrestauranger där vi åt middag ett par kvällar, en liten familjerestaurang på en bakgata som bl.a serverade himmelskt goda fiskrätter.

Tills vi hörs så hoppas jag att Ni har det bra i höstkylan!
annette

12 kommentarer:

fotopunktMis sa...

Hösthälsning från Sennan...va nu rädd om dej...ta vara på dagen och tänk på dej själv..värk ska man inte leka med..ha det..Maria

BrittMarie sa...

"Min butler" tackar så hemskt mycket för omtanken om hans rygg. Så hoppas vi förstås att du nu är rädd om din axel, och kommer igen med bloggandet när det lugnat ned sig.
Kram BrittMarie

Anonym sa...

Kramkram

Tott

Ninni sa...

Nej var rädd om din axel! Jag kan också känna av det ibland när jag fastnar framför datorn med bildredigering. Men det är ju såååå roligt när man håller på.
Fina minnen kan man leva länge på. Nu längtar jag till min lilla by i Portugal och vår fiskerestaurang :)
Imorgon blir det tvätt och sen ska det packas.
Kram Ninni

heavenandearth sa...

Säger bara: Åhhhhhh!! så mysigt det ser ut!!! Vil oxå va där o äta!!! *ler*

Nu får du lova å vara rädd om dig!!
Så du blir bra igen!

Stora Kramen!
Iréne

Della sa...

Ta det lugnt med den där axeln. Annars kanske du måste åka till Parga igen och vila upp dig. ;)

enn-08-i-exil sa...

Morrn Annette.

Jobbet är inget emot att bära resväskor....

Ha de bra.

Hasse A



PS. jag bara skoja.

Inger Maryissa sa...

Trist att du har såna problem med axeln och hoppas den blir bättre snart.
Ja, det är nog bäst att ta det lugnt så den inte blir värre.
Härlig bild...där skulle jag gärna vilja strosa omkring.
Kramar

UllaMona sa...

Trelig helg önskar jag Dig, jag ska träffa barnbarnet i helgen.

Kram

Inger sa...

Åhh vad mysigt det såg ut där...
Det lät gott med fisken,,mmm'
Hoppas din axel blir bättre.
Ha det bäst...kramen,.

Ragnvi sa...

Morning! Vilken underbar bild! Förstår att ni trivdes där! Helt i min smak!
Bra att du tänker lite på dig själv nu! Och din axel!
Min krånglar också fast mest vid på- och avklädning (och i sängen, gillar inte att man ligger på den!), men jag har löst det som så när BH:n ska av o på, då kliver jag i- och ur den....alla sätt är bra utom dom dåliga!
Kramen!
Ragnvi

Pumita sa...

Hoppas att du har fått en lugn och avkopplande helg iaf! :)