söndag 19 september 2010

Ho, ho har landat nu!

Hemma sedan en dryg timme,och det första jag gör är ju inte att packa upp utan att ladda in bilderna i datorn;)
Det första jag gjorde när jag kom hem var förresten att frysa så in i katten, kan bero på att jag kom från en ovanligt varm september i Grekland, men oxå på att jag trots min ålder inte förstår att fast man har roligt så bör man kanske inte vara vaken så där 30 timmar i streck som jag varit nu!!
Vi har haft en fantastisk vecka, sol från en i princip klarblå himmel hela veckan, enormt ljumma kvällar, den tunna koftan/jackan som kom med har inte behövts en enda gång.
Lägger bara in några av de sista bilderna jag tog igår kväll då vi var ute på havet precis när solen började gå ner. Känner Ni hur otroligt varmt och fint det var!?
Vi har nog varit mer på vatten och i vatten än på land för det har varit otroligt hett


Känner att tröttheten börja komma nu, så jag tror inte det blir så mycket bloggande idag, måste ju tyvärr handla lite mat och packa upp;( Lite sömn behövs nog oxå, men jag återkommer imorgon, har varit förnuftig nog att ta ett par dagars extra semester.

Tack för alla hälsningar och glada tillrop, kan tala om att armen/axeln i princip är besvärsfri, tror nog att min teori håller!

Ha en skön fortsättning på söndagen så hörs vi!

annette

11 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Välkommen hem!

Största kramen
Annica

PS. Ser fram emot att få ser fler bilder:)

UllaMona sa...

Välkommen hem, härligt att du haft en fin semester!
Kram

Della sa...

Välkommen hem! Du verkar ha haft det härligt, precis som det ska vara.
Bra gjort att ladda in bilderna det första du gjorde, men måste ju ta saker i prioritetsordning när man kommer hem. :)
Ser fram emot fler rapporter.

AnnaKK sa...

Ja, veckan som varit här hemma (vädermässigt) kunde man ju verkligen ha bytt bort mot en utlandsresa - ser underbart ut på dina foton!! :-)

Välkommen hem, och hoppas du snabbt vilar ikapp dej igen!!!

Ninni sa...

Åh jag satt och tänkte på dig faktiskt...Välkommen hem!!
Vad skönt att du haft det bra och att axeln är bättre. Vilka ljuvliga bilder...jag blir sååå sugen på att åka jag också.
Känner igen det där med att kolla på bilderna det första man gör när man kommer hem. Den övriga packningen är ju inte så intressant.
Njut av dina lediga dagar!
Kram Ninni

Pumita sa...

Välkommen hem! Hade gärna velat se den snygga landningen. ;) Ser fram emot många härliga inlägg från semestern. :)

Jane sa...

ha ha ha, läste först att du skulle frysa in katten - har suttit fem timmar på föreläsning så jag är lite disträ :)
Det verkar som om du har haft det härligt! Hoppas din axel är ok oxå :)
Kul att du är tillbaka - ser fram emot att få se fina bilder :)

heavenandearth sa...

Hallooj tjejjen!!

Välkommen hem! Precis som Jane så läste jag att det första du gjorde var att frysa in katten!!! Haha!

Det låter som om du har haft det underbart!!! Blir kul att se dina bilder!
Vila upp dig ordentligt nu! Det vet ju alla att man behöver när man har haft semester!!!

Så se vi snart!
Kram! Iréne

BrittMarie sa...

Välkommen hem!!!

Ragnvi sa...

Välkommen hem igen o tack för dina goa rader hos mig! Ditte är så nöjd så, fniss!
Så härligt du verkar ha haft det! Behövs inför vintern!
Kramen!
Ragnvi

Inger Maryissa sa...

Välkommen tillbaka igen, och kan tänka mig du haft en fin vecka.
Fantastiska bilder.
Ja, det är nog bra att du har ett par dagars extra semester för att få tillbaka sömn / dygnsrytmen
Skönt att din axel har blivit bättre.
Kramar