söndag 26 september 2010

BildligtTalat V39


Fler deltagare finner Ni hos MIMO!

annette

12 kommentarer:

Pumita sa...

Skimrar som guld, vackert redigerat!

Ja du, Blogger står inte högt i kurs hos mig just nu.

Della sa...

Törs jag våga mig på en vild gissning om att det har med din resa att göra? :)

Photos by Storm sa...

Snygg bild och det är precis så jag vill bo fast gärna på Ölands östra sida/Lis

rajson sa...

Snygg bildbehandling och en bild med mycket längtan!

Lillianna sa...

Å så vackert!

/Lillianna

Marie sa...

Vilken vacker bild och härlig färg du valt till den.

Wildhearts sa...

Snyggt fotat och bilden har verkligen fått det lilla extra med färgen som du valt.

Annica sa...

<3

Kram Annica

Pialotta sa...

Hallå där.. undras tro var du befinner dig här då? Här skulle jag gärna kunna bosätta mig.. bara det inte är långt ut i öknen;) Riktigt dajligt färgredigerat:) Ha de..

Maria sa...

Vilken vacker bild och vyn är inte fy skam den heller. Snyggt!

Daniel sa...

åh där vill jag bo!

Pysselfarmor sa...

Kan man nog snacka om havsutsikt
;-)