söndag 1 augusti 2010

Näckros


En bra start på veckan önskas alla!
annette

13 kommentarer:

Pumita sa...

Wow, fantastiskt fin bild! Önskar dig en fin vecka med!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Håller med föregående talare: kanonfin bild!!!

And I mean it*blinkblink*

Kramkram

BrittMarie sa...

Vilket fint ljus! Precis som om solen lyste bara i mitten.
Ha en bra vecka!

Photos by Storm sa...

Näckrosor är så vackra. Jag gilar bladen också. Önskar dig också en fin vecka/Lis

Pialotta sa...

Vackert foto på näckrosen Anette .. så du har skaffat ny blogg här.. fint de.. hoppas allt är som det ska med och hos dig:)

Inger sa...

sterÅhh du har gjort om din blogg lite..
Jag gillar verkligen näckrosen, det är landskapsblomman här i Sörmland,,jättefin bild,,,du är verkligen proffs på fotografering,.,kram

Jane sa...

Hej! Vilken härlig början på veckan med din fina näckros :)Här har det inte fotograferats på en hel vecka - jag har försökt att hinna med så mkt som möjligt i stugan. Nu har jag spishäll och ugn, så nu blir det nybakta bullar till fikat :) Ska försöka hinna med att uppdatera bloggen lite ...
Ha det bra!

Inger Maryissa sa...

Så vacker näckros.
Önskar dig också en bra start på veckan.
kram

Elisabeth sa...

Den är ju självlysande din vackra näckros!

Fin start till en ny fin vecka!

AnnaKK sa...

Det samma önskar jag dej! :-)

Har varit på jobbet en sväng nu - mjukstart får man väl säga, för det var inte så mycket som hade hänt där sen jag var där sist. Men en massa damm blir det ju på nåt konstigt vis ändå alltid, så...!

Ditt näckrosfoto påminde mej om en mapp med bilder som jag nog bara har kikat igenom som hastigast - det ska finnas en eller annan näckros bland dem! :-) Fantastiskt fina blomster, det där.

Della sa...

Sörmlands landskapsblomma!
Hoppas du också får en fin vecka!

Thessan sa...

men ååå vilka underbara bilder!

Paula sa...

WOW SÄGER JAG BARA OCH TITTAR VIDARE