tisdag 20 juli 2010

Köra huvudet i sanden eller slå en kullerbytta!?

Själv föredrar/försöker jag nog att slå en kullerbytta och strunta i konstiga saker som händer, ärliga människor uppskattar jag väldigt mkt men definitivt inte oärliga eller fega som inte törs säga vad dom vill säga! Undrar ibland om sådana personer njuter av att sprida oklarheter och konstiga känslor omkring sig!?

I övrigt så är det lite tufft att börja jobba igen efter tre veckors semester, men det får väl gå det med, om jag inte jobbade skulle det ju inte komma några pengar att leva av den 25;e.
Ha en bra fortsättning på veckan!
annette

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kullerbytta på du gumsiluringen! Ingen idé att köra huvudet i sanden...det blir bara så att man får sand i näsborrarna då. Jag är oändligt trött på de där människorna jag med!!

Kram
you know who

soffie sa...

haha de är så härliga shimpanserna man kan verkligen stå länge och kolla dem!
hoppas det går bra på jobbet,
kram

Inger Maryissa sa...

Kul foto !
Jag uppskattar också jätte-mycket ärliga och raka människor.
tycker det är jobbigt när man inte vet var man har en person.
Kan tänka mig att det känns tufft att jobba efter semestern...
oj, så fort tiden går.
Kramar

Ragnvi sa...

Morning! Passande bild till din text! För övrigt tycker jag som du!
Hoppas första jobbarveckan går bra för dig, jag är ju inne i min första semestervecka....skööönt!
Kramen!
Ragnvi

PS. Tänkte frysa in lite fläderblommor...men dom hann blåsa bort!

AnnaKK sa...

Hejsan!

Det har verkligen sina fördelar att inte ha några arbetskamrater, och dessutom så gott som aldrig behöva träffa på chefen! Du får börja svabba golv i omklädningsrum du också!?! ;-) Och det är väl just i min ensamhet som de bästa fotoidéerna osv poppar upp i tankarna... :-)

Gärdsmygen sa...

Underbar bild!
Att börja jobba efter en semester är tufft...
Sköt om dej!

Maria i Sennan sa...

Det finns ett bra sätt till dumma människor..vänd dem ryggen..ge inte bort din energi till dem..slå en kullerbytta och njut av livet
Maria

Paula sa...

Vilken kullerbytta! Jag tror personerna du syftar på bara vill ha uppmärksamhet, att känna att de blir uppmärksammade, oavsett om det är i positiv eller negativ mening. Mänskor med dåligt självförtroende dessvärre...
Ja krasst är det ju att det inte blir några pengar om man inte gör rätt för sig, "ler", ska jag säga som bara sitter på rumpan, men jag lovar, jag har försökt...
Hoppas du kan njuta av söndagen, jag gläds också åt regnet som kanske får igång KarlJohansvampen!
Kramen