söndag 25 juli 2010

BildligtTalat V30



Fler deltagare finner Ni hos MIMO

Lev Väl!

annette

15 kommentarer:

Pumita sa...

Så vackert! Men det är klart, det är ju från Visingsö. ;)

annette sa...

Tänkte lite på Dej vid val av bild idag;)

Anonym sa...

Snygg vinkel!

Kram Tott

Monica o Jacob sa...

Gamla ruiner är läckra, gillar gaveln som ser ut som en trappa.
Ja du jag och fåglar, dom fastnar inte här heller eller också blir det sudd eller en prick;-)

Cecilia Artista sa...

Så snyggt med härliga kontraster och underbar himmel!

Wildhearts sa...

En väldigt fin bild på en vacker ruin.

Pialotta sa...

Visingsö har jag aldrig varit.. riktigt läcker bild:)
Ha de gott... i regnet kanske som jag;)

Pennelina sa...

En sådan bild som man bara inte kan låta bli att ta... härliga strukturer och former - och himmel!

Kramar från mig :-D

Solvarm sa...

Hej Annette!

Ja jag trodde väl att det var någon gammal relik från förr i tiden. Ren och klar bild.

Må gott, önskar Irene

Birgitta "foto CHIP" sa...

Härligt foto! Sten och blått gillas :)

http://foto.rudenius.se/post/2010/07/26/Bildligt-talat-Holloko.aspx

Maria i Sennan sa...

Tycker om tycker om..Maria

Ragnvi sa...

Trodde ett tag att du åkt till Gotland! Men Visingsö är det ju!
Här föll drygt 30 mm regn i söndags...skönt! Men mer behövs!
Tänk...till vintern ska jag bli mormor!
Kramen!
Ragnvi

UllaMona sa...

Vilken vacker bild...

Kram

Elisabeth sa...

Så läcker bild! Nu har du nog fått mig att vilja besöka Visingsö.

Min dator är bara sporadiskt i gång nu när jag renoverar i arbetsrummet, så mitt cyberliv är lite hipp som happ just nu! :-D

Ninni sa...

Ser att fotot är från Visingsö...varför kommer jag aldrig dit??? Så vackert! Dessutom blå himmel :)
Men nu kanske det finns hopp för våra svampar, eller hur. Här är det skvätt så gott som varje dag.
Hoppas du får en skön helg!
Kram
Ninni