tisdag 22 juni 2010

Trevlig Midsommar!

Vill passa på redan nu att önska Er alla en skön midsommarhelg, vet att jag har ett par tuffa dagar framför mej, så något mer bloggande innan helgen blir det tyvärr inte!
Ett glas med med kallt mousserande jordgubbsvin tror jag kommer att sitta bra på torsdag kväll:)
Varsågod, jag bjuder Er på ett glas!
Skål för sommar, sol och ledighet.

Ha det så gott, hoppas vi får lite sol och värme, önskar att Ni som går på semester får göra och uppleva precis det Ni vill göra för att trivas med livet. Någon vill resa långt, någon vill bara njuta hemma, alla har vi olika sätt att uppleva och må bra på.

annette

16 kommentarer:

Della sa...

Tackar, tackar! Lite jordgubbsvin kan ju aldrig vara fel.
Ha en bra midsommarhelg! Och hoppas dom tuffa dagarna blir uthärdliga.
Hörs!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Det där vinet kanske till och med jag gillar:)

Kram Annica
(om önskar dig en underbar midsommarhelt)

Viola sa...

Skål på dig själv, så det är mkt jobb igen...ekorrhjulet snurrar på fortfarande förstår jag..hoppas du får en skön midsommar, stor kram

UllaMona sa...

Skål! och hoppas att du får en mycket bra midsommarhelg, jag ska tillbringa helgen med min sonson i husbilen någonstans i Ångermanland.
Hoppas bara att vädret blir någorlunda bra så att vi kan vara ute och öva på att gå.Det ska börjas i tid om han ska följa med farmor i fjällen;..

Kram

AnnaKK sa...

Mmmm, vilken läskande dryck! Den kommer att sitta fint på torsdag - och så får vi hoppas på en massa vanliga jordgubbar sen på midsommarafton! :-)

Jo, genomskinliga busskur-väggar inbjuder onekligen till en hel del intressanta motiv och bildvinklar! :-D Och visst var det en fin tatuering tjejen hade. :-)

MOONLOVER´S sa...

Hejsan
Trevlig midsommar på dig. Såg nästan gott ut de där jordgubbsvinet, man kanske ska testa någon gång.
kram

Inger Maryissa sa...

Detsamma önskar jag dig..
en riktig skön och trevlig midsommarhelg.
oj...vad gott det låter med mousserande jordgubbsvin....
ja tack...gärna ett glas..o
ch skål på förhand :-)
och ja, vi får hoppas vi får en lång och härlig sommar.
Kramar

Anette sa...

Jordgubbsvin är mums! Vi har en flaska kvar sedan studentavslutningen.....
Oj, vad sommaren springer iväg. Redan midsommar. Ännu har väl inte de där härligt ljumma kvällarna kommit. Vi försökte sitta ute i går kväll, men vi frös så till slut gick vi in. Är ju inte riktig detsamma och sitta insvept i stora filtar.
Inga långresor för oss i år. Vi har ju en valp i huset igen. Men några dagar här och var blir det. Storgrabbarna är hemma och är hundvakt! Bland annat så blir det besök i Stockholm med alla sevärdheter.
Ha det så skönt i midsommar och på semestern. /Anette

Jane sa...

Åh, det smakar nog ljuvligt! skål! Hoppas det inte blir så tufft som du tror de närmaste dagarna.
Ha en riktigt härlig midsommar!
Må gott!

Inger sa...

Det låter gott med jordgubbsvin..mmm. skål..
Ha en fin midsommarhelg..kramen.

Ragnvi sa...

Morning o hoppas du får en skön ledig midsommar! Hoppas också att du orkar blogga lite på din semester sen!
Kramen!
Ragnvi

AnnaKK sa...

Go´morron!

När jag trodde jag var klar med midsommarhandlandet (förutom jordgubbarna) så kom dottern igår kväll med en lång inköpslista... Hon, killen och några kompisar ska ha grillfest på lördagkväll! Så det blir till att åka till stormarknaden idag... Vad var det du sa att jag skulle köpa till dej...? ;-)

Maria i Sennan sa...

Trevlig Midsommar..skickas med kramar från Sennan..Maria

BrittMarie sa...

Jag gissar att det är precis nu du sitter på din balkong och "sippar" på jordgubbsvinet. En fin kväll har det varit, och hoppas det blir fint i morgon med. Ha en riktigt fin midsommarafton Annette!
Kram

Bosse sa...

Önskar dig med en skön midsommarhelg!
Och en skön semester efter det.
Hoppas du får hyfsat väder så du kan få de upplevelser du vill ha under din semester.
Idag har det ju varit skönt sommarväder - kan gärna få fortsätta så ett tag nu, tycker jag.
Kram / Bosse

Vivan sa...

Skål! Glad och trevlig midsommar önskar jag till dig!
Här är det underbart väder kl 6,30 på midsommaraftons morgon. Hoppas du får en go helg, och en välbehövlig semester.
bamsekramen/ Vivan!