söndag 6 juni 2010

Så det kan bli!

Att försöka få någon som helst rätsida på bilder tagna nu i försommargrönska med hundra olika gröna nyanser är ngt som inte jag klarar av, men vad gör det gillar ju egentligen detta med s/v och ibland sepia bättre;)


Var ju en ganska så oplanerad minisemester vi for ut på, Ängelsberg var det enda som var klart, sedan blev det söderut till en bygd i Småland som heter Bråbygden, helt fantastastiskt plats, ser ut där som det gjort alltid, aldrig sett så mkt gärdesgårdar och stenmurar!
Fanns karta att köpa för en tia, gick att välja på korta eller långa vandringar, vi tog den långa plus alla små avstickare till kortare, lite trött i benen idag;)
Länk för den nyfikna!

Ha en bra vecka!

annette

7 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Den övre bilden gillar jag bäst!

Kram Annica

Inger Maryissa sa...

Jätte-fina bilder.
Och ja, svart-vita och sepia bilder kan bli så fina och speciella.
Kan tänka mig ni hade en fin minisemester och vandring och det har ju dessutom varit så fint sommarväder.
Kram

heavenandearth sa...

Vilka underbara bilder! Gillar nr 2 mest! Motivet! mmmm...

Själv har jag fotat examenskalas i helgen, och hundar!

Ha en go vecka! Sköt om dig!
Kram! Iréne

Synnøve. sa...

Godmorgon.
Sitter bara och njuter av dina bilder.
Gillar den sista allra bäst. Mest för att jag gillar gärsgårdar hihi.
Men det blir fina bilder när man gör dom i svart/vitt eller sepia.
Kramen Synnöve.

sinneskatten sa...

Sepia bilder blir det något visst med, så snyggt!
Och sälarna är väl bara helt underbara.

AnnaKK sa...

I den här versionen känns dina foton lika gammeldags och otidsenliga som platsen de togs på tycks vara. :-) Passar bra!!! Mitt på dagen-solljus och grönska är faktiskt en rejält svår uppgift att lyckas med i fotosammanhang. :-)

Tusen tack för din röst!!! :-)

Della sa...

Ser ut som riktigt gammaldags bilder. Passar jättebra.