söndag 20 juni 2010

Boktips och Bloggledigt!

Nu har jag bestämt mej för att ta data/bloggledigt i alla fall fram till midsommar, energin räcker inte till då både den och all tid går åt till jobbet just nu. Ännu fler sjukskrivningar plus semestrar och ett fåtal med den vidareutbildning som krävs, gör att den tid jag får över behövs för annan rekreation mellan passen.

Var i alla fall iväg och köpte lite nya pocketböcker häromdagen, och vill Ni läsa en väldigt rolig bok i sommar så kan jag rekommendera denna, skrattat mkt när jag läst, ibland känt att det där skulle kunna vara jag;)
Ha det så gott, jag ger" järnet" nu, sedan tre veckors semester efter midsommar (hoppas jag).
annette

10 kommentarer:

Jane sa...

Önskar dig verkligen en bra "ledighet" och passa på att VILA! Man behöver så väl de lugna stunderna. Ska kolla upp ditt boktips :) bra för en stund i hängmattan!
Ha en bra dag!

Della sa...

Bra att du tar paus när det blir för mycket. Ha det bra på din ledighet från bloggandet och semestern sedan, så hörs vi förhoppningsvis lite senare.
Trevlig sommar!

Della sa...

Har googlat på Marsfjällen nu. Det verkar vara så vackert. Gör det!

Anonym sa...

Kanske något jag kan få låna? Jag är körd i botten just nu känns det som...ingen lust- ingen ork... Tur semestern är närstående!

Kram Tott

Pumita sa...

Det gör du alldeles rätt i! Sköt om dig och tack för boktipset! :)

UllaMona sa...

Tack för boktipset...nåt att läsa under gråkalla semesterdagar.
Snart stundar semester för mig me,men någon sommar har vi inte..idag föll det faktiskt snöflingor i stället för regn.

AnnaKK sa...

Hej!

Jag ger mej - det finns nu en bild till, på mer än bara "hundben", i senaste inlägget! :-D

Härligt att semestern är inom synhåll! Och det är väl klart att du ska ta lite bloggledigt om du känner att du ändå inte hinner med.

Själv hinner jag inte med att läsa... <:-)

Gärdsmygen sa...

Den här boken har jag hört talas om vilken tur att jag blev påmind om den. Ska försöka läsa den.
Bra med paus. Jag bloggar i mindre skala nu och tittar inte in så ofta hos andra men då och då. Det finns ett annat liv också, även om detta är kul!

heavenandearth sa...

Hej vännen!

Klart du ska va rädd om dig! Funderar på o göra samma sak... ska tänka på de iaf...

Slappa o njut av den ledighet du kan komma över!

Stora Kramen till dig!!
Iréne

aksonfoto sa...

En paus eller liknande behöver vi alla då och då!

Boktipset! Tackar jag så mycket för. Men var den bra eller ej?? Funderade på köpa den som just sommarläsningsbok.

Ha en underbar sommar och ledighet!
akson