tisdag 11 maj 2010

Dags för lite S/V! Industrilandskapet Norrköping

Japp, nu har det varit färgglatt här i flera dagar så lite s/v kändes rätt för min del, känns lite svart efter att ha kollat på väderprognosen för helgen, men det kan ju ske under, har ju hänt förr!




Ha en bra kväll, själv sitter jag och njuter efter en "kulig" arbetsdag där jag haft en elev i släptåg, en ung kille som både är enormt duktig och så fantastiskt trevlig, har varit väldigt noga med att tala om för honom att han är "guld värd"!
Fram för fler unga och gärna manliga individer i vården!
annette

12 kommentarer:

Annica sa...

Hihi. Jag skriver inte vad jag tänker just nu... Du brukar ju kunna läsa mina tankar;)

Härliga svartvita bilder är det iallafall:)

Kram Annica

annette sa...

Hm Annica! Skriver inte heller vad jag tror att Du fick i tankarna;)

Kraaam!

Synnøve. sa...

Vackra bilder alltså.
Men jag känner inte igen mig helt.

En elev ja, efterträdaren kanske?
Kramen.

Della sa...

Kul med någon pigg att prata med och visa.
Jag skulle gärna vilja ha dagens väder också i helgen, men det ser ju inte så lovande ut.

Pumita sa...

Det var ju tur att det är "soligt" på jobbet när det inte ser så lovande ut annars. :)

heavenandearth sa...

Hallojsan!

Vad härligt att få se lite S/V bilder! Jättefina! Stadsbilder blir ju nästan bara vackrare i sv vitt..
Ja.. över 1000 bilder blev det..Haha! Jag fotade det mesta!! Väldigt mycket får blev det ju iofs.. det fanns det ju rätt gott om.. ;-)

Ha det gött!
Kram! Iréne

UllaMona sa...

Den andra bilden är jättefin tycker jag....tur att vi har killar i jobbet...jag skulle då inte klara mig utan deras kraft i arm och mod i barm.
Kram

Inger Maryissa sa...

Så fina bilder du tagit och skärpan är så otroligt fin.
Och så speciella och fina bilder kan bli i svart-vitt.
Ja, håller med om att fram för fler unga och gärna manliga individer i vården.
Kramar

AnnaKK sa...

Det var inget toppenväder igår heller (mer än solskenet som var på morgonkvisten bara - sen blev det grått, grått, grått...), men jag tog iallafall kameran med till Älmhult och skulle fotografera det japanska körsbärsträdet där som blommar nu. Men herre gud... Fotona såg ju ut som om de var tagna i svart/vitt!?! :-(

Blir ingen rolig långhelg om vädret ska fortsätta på det här viset...? Hade tänkt mej en fotoutflykt till havet, men då ska det vara fint väder - så den trippen kan man antagligen bara glömma... <:-I

De flesta steg man tar med räknaren är nog ganska korta, tror jag!? :-) När man hasar omkring hemma i köket till exempel... Men det är steg det också! ;-)

Ha en ny bra dag tillsammans med eleven! :-D

Inger sa...

Ja de är jättefina,,känner igen byggnaderna...visst är det något visst med svartvita bilder...
Jag hade oxå en elev förra vecka, kommer igen nästa oxå..kul när det är bra elever, som verkligen är motiverade, och visst de behövs så väl i vården..Men hos oss är vi hälften män och kvinnor,.,.det är lite ovanligt..men så bra..kramen..

Ragnvi sa...

Morning! Ursnygga foton hos dig! Som alltid!
Håller med dig...mer killar på jobbet!
Kramen!
Ragnvi

Anonym sa...

Inget mirakel här än. Hur ser det ut inne i Peking?

Igår var det ju kanonväder fram till man kom hem från jobbet..sedan började det gå utför...

Kram Tott