fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Önskar alla en riktigt fin Påskhelg, helgen startade här i Norrköping med SOL , kan ju inte bli bättre.
Blir vädret bra så blir jag nog ganska så osynlig här på bloggen, ute är vad som gäller då, varvat med god mat och trevligt umgänge.


Skall väl vara ärlig och tala om att det inte är jag som gjort denna dekoration, finns en person i närheten som alltid gör lite fint utanför sin entré till alla större helger, tack för det säger jag och fotar vid alla tillfällen;)
Ha det så gott!
annette

16 kommentarer:

Anette sa...

Sol har jag ingen ännu, men ett soligt besök från Norrköping har jag i form av sonen!
Önskar dig en glad påsk och vi får hoppas får mycket sol! /Anette

Della sa...

En Glad Påsk till dig! Samma sol lyser också här.

Gärdsmygen sa...

Solen kikar fram här nu. Vacker bild!!
Lustigt att du tog upp det där med gärdsmygen för jag tänkte faktiskt på de där gärdsmygarna du hittade på Öland bara häromdagen.
Ha en riktigt skön påsk!!

UllaMona sa...

Glad påsk önskar jag dig, nu börjar själen landa åxå...väntar på att min stora SOL Nore snart kommer hit...Solen som lyste över mig på Gran canaria lyser även över mig här hemma idag.

Ha en riktigt skön påskhelg...hälsa påskharen från mig om du träffar honom ;-)

Viola sa...

Önskar dig en härlig påskhelg,

kram VIOLA

Anonym sa...

JÄttefin dekoration och du gör så rätt i att njuta av den även om du inte gjort den. Det är ju liksom det den är till för:)

Kramelikram
Tott

Jane sa...

Önskar dig en härlig påskhelg med mycket sol och vackert vårväder. I morgon är det en liten konstrunda som gäller och kameran kommer garanterat att vara med :) Hoppas kunna fylla på bloggen lite grann också ...

Glad Påsk!
Kram

Synnøve. sa...

Vacker bild. Hoppas du får sol nu då. Här är det regn....

Kramen och go påske.
Igen hihi.

Richie's 2ts Inspires sa...

Hej goa Annette,

Tack att du glömmer aldrig mig. Jag önskar dig med en Glad Påsk.

Ska du inte till Blåkulla? §;-)

Kramar massor...

♥ Hannele på Hisingen sa...

Glad påsk!

Solvarm sa...

Hej Annette!

Mycket fin påskdekoration, trevligt när man ser sånt här utanför husen.

Hoppas att du får det soligt och gott, inte för att jag inte vill ha dej här på bloggen, utan för att du skall ha det gott och lysa ikapp med solen.

Ännu har inte solen visat sej här i Göteborg, men jag hoppas på att den kommer i morron då vi skall ut till storsonen på Donsö och kolla på påskelden. Visserligen är inte elden förrän på kvällen, men vi är ute på ön under dagen oxå och då sitter det ju inte så dumt med lite sol.

Solvarma Kramar från Irene

Inger Maryissa sa...

Önskar dig också en riktigt fin Påskhelg,
och här i Stockholm startade den också bra med strålande sol.
Hoppas att detta väder fortsätter länge...
Fin bild med påskdekoration.
Ha det så gott
Kramar

BrittMarie sa...

En riktigt glad påsk vill jag önska till dig också. Det har varit ett jättefint vårväder i dag. I morgon får vi besök från Norrköping. Då blir det ännu mer folk här. Jättekul tycker jag. Hoppas du har det bra också!
Kram

Vivan sa...

Här har solen varit nästan hela dagen...gick av min tjänstgöring kl 16,00..ledig i 2 dagar..skönt!

Önskar av hela mitt hjärta att du får solsken så att du kan gå på fotosafari!

Skön helg och kramen!

Nettan sa...

Tack för titten hos mig!
Vill önska dig detsamma, med en forsatt skön Påsk, med många ägg och kanske lite godis.

Vacker bild du visar, en riktigt fin Påskbild!

Här i Jämtland har vi idag SOL, och någon plusgrad.
Men ganska mycket snö kvar.
Förhoppningsvis smälter den bort snart.

Skickar dig Påsk kramar.
// Nettan

Tezzie sa...

vacker påskdekoration...och otroligt fint plåtat!