måndag 5 april 2010

Avstår jag mer än gärna;)

Ja, inte tänker jag ta den parkeringen även om den vore ledig, tror inte min lilla "fjutt" vill stå parkerad på det sättet!


Försöker förtränga det faktum att det är arbetsdag imorgon, men så är det, ngt positivt är väl att jag skall arbeta en dag i Norrköping så jag behöver inte gå upp förrän vid 05.30 mot normalt 04.30;)
Hoppas "någon" minns att jag inte arbetat i primärvården sedan oktober förra året, men troligtvis är det bara att köra för fullt och ta allt nytt vartefter det händer under dagen!
Ha en skön kväll och bra start på veckan!
annette

11 kommentarer:

Della sa...

Jag tror jag avstår den platsen. Känner mig inte riktigt bekväm med att parkera på höjden.
Då får du sovmorgon. Kan behövas efter dom lediga dagarna. :)

Anne-Lie sa...

Den platsen skulle även jag lämna till andra;-))

Synnøve. sa...

Undrar hur det går om broms och växel hoppar ur där alltså....

Skönt att jobba "hemmavid" en dag igen eller?
Hoppas det kommer gå bra nu då.
Kramen Synnöve.

AnnaKK sa...

Hej!

Jag ser tvärtom fram emot en vanlig vardag imorgon - när jag själv kan bestämma mina arbetstider och dessutom får gå och lägga mej i vettig tid om kvällarna! ;-)

Jag avstår också gärna den parkeringsplatsen...

Jane sa...

Vilken tur att man har ett garage :)
Idag har det snöat mest hela dagen - igen! En riktig stugsittardag egentligen men jag blev övertalad av dottern att följa med till IKEA, vilket alltid blir dyrt ;)
Ha det så bra i morr´n, trots jobb!
En annan har påsklov hela veckan :)

Anonym sa...

Själv ska jag ju vara ledig men jag är sjuk...

Fy bubblan så orättvist!

Kram Tott

Inger sa...

Hihi,,skönt att slippa den parkeringsplatsen..
Men hjälp, vad tidigt du går upp..Skönt att du får en timma längre imorgon....ha en fin vecka.. kramen..

Pumita sa...

Kvasten känns som ett mer pålitligt transportmedel och mycket lättare att parkera. ;)

Paula sa...

Ha ha den parkeringen känner jag igen...
Jasså du jobbar hemmavid idag så skönt... Hoppas du fick en bra dag

hugan sa...

Kanske personen i fråga är rädd för allmäna parkeringar efter det tragiska som hände...
Men har man en sån bil klarar man å andra sidan en sån där knepig parkering!

AnnaKK sa...

Hejsan!

Hoppas det har gått bra på jobbet idag - och att den där sovmorgonen var riktigt lång, go och jätteskön! :-D