onsdag 21 april 2010

Allt väl!?

19 kommentarer:

Synnøve. sa...

Här är allt väl. Solen skiner just nu. Nyss snöade det.
Ska kose meg vid tvn snart med maken.
Ska hälsa så gott.
Kramen Synnöve.

Della sa...

Tackar, tackar. Här är allt väl. Trots blötsnön. jag får väl sitta och göra lite bildredigering som omväxling. :)
Ha en bra kväll!

Anonym sa...

Jag ser väl ut ungefär som på din bild tror jag;)

Tänk att onsdagen är avklarad igen och vi har båda överlevt!
Kram Tott

BrittMarie sa...

Hej, hej!
Jo då. Allt är väl. Nu har jag slumrat lite vid tv:n. Blev väckt mitt i natten av traumalarm. Tröttheten kommer efteråt. Jag hade sådan jättetur att vara ledig i går förmiddag, när det var sol och jätteskönt ( i lä). Idag är det ju snöblask och otäckt. Lika bra att jobba.
Hoppas du har det bra!
Kram

Pumita sa...

Haha, det kan ju du undra... hos dig snöar det väl inte? (pratar med han i bild, alltså) Med mig är det bra. Jag tar gärna en latte till om tappen fortfarande funkar. Vore kul med sällis. ;)

AnnaKK sa...

Goderkväll! :-)

Allt är bara bra här. Och inget snöande denna kväll - inte än iallafall, och hoppas att det inte blir nåt heller. Vill ha en sån där fin och varm och solig vårdag igen så fort som möjligt - gärna redan i morgon! :-)

Viola sa...

Här är allt väl, har överlevt vädereländet, hoppas du har det bra, det var ett tag sedan sist men har häcken full just nu, ha det gott och lev väl, stor kram VIOLA

Gärdsmygen sa...

Tack, bra här också!

Jane sa...

Vilken sötnos :) Här har det snöat och nu blåser det isiga vindar - mössa och vantar på igen ...
Vill ha fint väder så man kan vara ute på "fotosafari"!
Ha det bra!

Inger Maryissa sa...

Mysigt foto !
Jo, här är det ok, och hoppas hos dig också
Kramar

Paula sa...

Hej sötnos,,,,,ja det var till kamelen fast egentligen till dig också!
Hur skulle du hinna med att så och skörda du som knappt hinner sitta vid datorn, hihi
Våren är seg här, fryser och saknar min vovve
Kramen

heavenandearth sa...

Halloj vännen!
Här e allt bra! Lite stressig kanske, men bra! Packar inför resan som jag hoppas blir av imorgon.. o borde inte alls sitta vid datorn.. hehe..

Sötaste smurfisen på bilden!!

Ha en riktigt skön helg!
Kram! Iréne

IngerEmksson.blogg.se sa...

Åhh vilken söt bild. Jo då det är ganska bra. men fy så kallt, det är vinter igen..snöblask.Men snart blir det varmt och sommar, tror jag,.Kramen till dig..

UllaMona sa...

Trevlig Helg!
Kram

Tezzie sa...

:D man blir ju så glad när man ser på detta!

Ninni sa...

Allt väl även hos mig! Äntligen hemma- landade på förmiddagen och det är såååå skönt att vara hemma igen. Det är svårt att njuta av ledighet när man vet att arbetskamraterna sliter som djur här hemma.
Hoppas att allt är bra med dig! Härligt med vårsol och lite blomning utomhus!
Kram Ninni

Inger sa...

Hoppas att allt är väl med dig oxå. Att du hinner vila mellan varven..Må så gott.kramen,,

Photos by Storm sa...

Allt bra här och jag hoppas du också har det bra/Lis

AnnaKK sa...

Hej på dej!

Dagarna snurrar på i en väldig fart nu - de går bara fortare och fortare ju längre fram på våren vi kommer, tycker jag!? Valborg om några dar - och sen står det inte på förrän det är skolavslutningar och student också!! Och midsommar... Hoppas man hinner ha lite semester också innan sommaren är över!? 8-I

Det borde finnas nödbroms på den här årstiden - jag hade dragit i den bums isåfall!! :-)