onsdag 10 februari 2010

Ingen snö och grå himmel här inte!!

Ute snöar det och är grått som attan, men inte här på min blogg, här är det blått, vitt och vackert tegel som förgyller min kväll;)


Ha en skön kväll, själv känner jag mej ganska nöjd med dagen efter att ha haft utvecklingssamtal med min nya enhetschef, tror på henne!! Jobbar ju inte på min ordinarie arbetsplats utan är utlånad tillsvidare, men nu tror jag nog att jag kanske kan tänka mej att ta tillbaka en del av min tjänst i primärvården framåt sommaren. Men bara en del;)
Var länge sedan jag kände så!
annette

16 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du har en bra känsla i kroppen, det är du värd efter mycket slit och sena kvällar samt tidiga morgnar...

Kraaaaaaaaaaam Tott

Della sa...

Det låter positivt, någonting bra där framme kanske?
Tack för antisnöbilden.

Della sa...

Nej, det är inte så farligt. Det ska mycket till innan jag stannar hemma och är sjuk. Men det har gått åt många paket näsdukar och tänket är väl inte det bästa.

Richie's 2ts Inspires sa...

Kul att höra om ditt jobb. Håller tummarna för dig.

Jo... vilken härlig bild. Inspiration i dagens väder.

Hoppas alla mår bra hos dig och ta väl hand om hälsan och familjen.

xoxo

Maria i Sennan sa...

Kan man säga solblå himmel..för det e så din bild e..å vad man längtar..Maria

Anette sa...

Vacker tak! Visst är det trevligare än snö........jag börjar också tycka att det räcker. Men jag är glad för jag såg att Vättern fortfarande är isfri. /Anette

Jane sa...

Det låter ju toppen med ditt jobb! Lättar det på ett område brukar man ju få flyt på andra också :)
Underbar takbild - semester - snart ... bara mars, april, maj och halva juni kvar sedan 8 veckors sommarlov ;)

Inger sa...

Åhh vad härligt, det låter positivt och vilken härlig bild, blåå himmel, och sol..läckert,,
kramen..

Tezzie sa...

Härliga varma färger!! Gillar hur ögat dras till det runda lilla hålet.

Tusen tack för snälla kommentarer på bloggen min :D

AnnaKK sa...

Hejsan!

Härligt att det känns BRA ang jobb och så! :-) Och du lyckas inte så pjåkigt heller med att villa bort oss läsare från det eländiga vintervädret - underbart somrig bild du bjuder på här! :-D

BrittMarie sa...

Vilket fint tak, med krona på toppen. Härligt att titta på blå himmel. Jag är glad att du låter så positiv om jobbet. Det är viktigt med en bra chef.
Kram

vivan sa...

Bilden ser ut att vara tagen på Teneriffa..???
Snygg iaf!!
Kramen!

Synnøve. sa...

Godmorgon på dig.
Måste vara skönt att känna så efter alla dessa dagar med kaos och strul.

Vilken vacker bild. Taken där nere är så vackra. Ser det har en krona på skorstenen. Vet du om det betyde något speciellt?
Det var likadant på Madeira. De flesta hus hade figurer på taket som var där för att beskydda eller skrämma bort.
Kramen på dig.
Synnöve.

hugan sa...

HURRA för din antisnöbild!

O vad härligt och lovande det låter med ditt jobb! Hoppas det ska bli bra för dej nu, det är du värd!
Kramar!

Viola sa...

Har just suttit och tittat på vädret..ingen vår här på länge...fortfarande riktig vinter och mera snö...vad trött man blir..tur man får njuta utav dina vackra bilder, ha en fin fredag, KRAM

UllaMona sa...

Härligt att se en blå himmel...jag hoppas verkligen att ni får bättre väder snart så att inte dina arbetsdagar blir så olidligt långa pga förseningar i trafiken.

Tycker att din antisnö(vit)kampanj är roligt så därför retades jag lite ...vita tulpaner;-

Denna helg ska jag gosa med Nore heeela helgen.
Kram