söndag 3 januari 2010

Galen Nr 1 av 365 Tema Nr 79

Ja, jag har "velat" lite fram och tillbaka om att vara med på 365 i år, men skall jag vara med så är det bäst jag börjar, har en känsla av att Della snart kommer hem fulladdad med nya bilder från HongKong;)
Ja, ordet galning föll på mina läppar idag när vi blev omkörda i hög fart av denna bil, för mej en sommarbil, och det var verkligen oxå en sommarbil för det satt sommardäck på den;)
Bilden tagen genom bilfönstret.
Fortsättning följer i nästa bild!!


Fler deltagare i 365 under 2010 hittar Ni hos AKSON
annette

7 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Den här bilden gillar jag!

Kram Annica

enn-08-i-exil sa...

Morrn Annette.

Det var en riktig ärthjärna.

Personligen så hade jag visat bilnumret för alla som vill se.

Ha de bra.

Hasse A

AnnaKK sa...

Så du kunde inte låta bli att vara med ett år till!? Ja, jag är INTE förvånad!! :-D

Fast detta foto tycker jag också är ett fin-fint gatufoto - så du kan nog kombinera både det och 365!?! ;-)

Ge sej ut och köra med en sån farkost nu, förresten... Ja, inte undra på att det gick som det gick! <:-)

Synnøve. sa...

Jo det är är en sommarbil.
I allra högsta grad.
Man undrar hur de tänkte när de gav sig ut på biltur i sommarkläder....

Ninni sa...

Snyggt! Vad bra den blev genom bilrutan! Ja inte är den mycket till vinterbil den lilla cittran. En kompis har en likadan och den använder han bara sommartid. Fast jag tror att han har en variant av cab med tygtak som man kan rulla av. Men visst är de ganska fina.

ulrica_h sa...

En riktigt BRA bild!! Jag gillar kompositionen, färgerna och texten bakom bilden.

Bra jobbat :)

jeanette sa...

Ja vem fasen ger sig ut med denna sommarbil och slutresultatet lät inte vänta på sig ser man i din andra bild. Fina bilder i alla fall.