fredag 25 december 2009

Föredrar vatten så här!!

Ja, så här tycker jag verkligen väldigt mycket om vatten, tycker definitivt inte om det väder som nu råder här med snöblask, blåst, vått och blaskigt på marken, vått skall det vara i havet!
A hoppas Du njuter av sol, värme och vatten där Du är just nu, själv njuter jag av dom bilder jag sett från Dej, men jag var tvungen att titta tillbaks på mina egna, för det känns just nu som en evighet sedan jag var där i närheten där Du är nu.



God Fortsättning på Julhelgen!
Kram //annette

13 kommentarer:

Della sa...

Igår var det inte så dumt, med strålande sol ovanför markdimman och snön, men idag... Då föredrar jag din variant.

BrittMarie sa...

Vilka underbart härliga vågor. Tänk att få slänga sig i dem. Det är annat än det snöblask man får plaska i, när man ger sig ut på en liten juldagspromenad. Fy bubblan! Hoppas du har det bra ändå, trots att du inte gillar julen!
Kram

Gärdsmygen sa...

Vackert, dramatiskt, skönt, äventyrligt och lockande! Så känns dina bilder. Ha fortsatt sköna helgdagar!

Ragnvi sa...

Morning o God fortsättning!
Hoppas din jul blev bra! Och att du kunde ta det lite lugnt!
Underbara vattenbilder hos dig! Längtar....
Kramen!
Ragnvi

Viola sa...

Hallå Anette, vädret vet jag inte vad jag ska säga om just nu..usch kanske..men vilken julafton vi hade..då trivdes jag med blå himmel och några grader kallt, hoppas du har en skön helg och underbara bilder att njuta av denna gråa dag, ha det gott, kram

Bosse sa...

Och jag som tycker att vitt fluffigt "vatten" i form av snö och frost på trädgrenar och i naturen bara är så vackert!
Blir sådan omväxling i fotandet och så härligt mycket ljusare i den här mörka årstiden.
Men visst är dina vattenfoton fina också ;-)

Jag tycker vi haft så ovanligt fint ute fram t.o.m. julaftonen, så en eller två dagars lite slaskblöta förstör inte den känslan för mig!
Jag hittar hur mycket vackra vintriga fotomotiv som helst att bara njuta av i Norrköpings stadsmiljö, med det vädret vi hade inför jul.
Även fotat fina vintriga landskapsvyer utanför stan, vilka jag ännu inte lagt upp på min webbplats.

Du får väl gömma dig inne, uppkrupen i en skön soffa med en bok, lite godis, mysig musik och tända ljus och ha det skönt "trots" vädret...
Kram / Bosse

annette sa...

Skillnaden mellan Dej och mej Bosse är att jag inte har möjlighet att fota dagar när jag arbetar;)

annette

Della sa...

Bra nyheter alltså. Du är med! :) Jag tyckte också att temalistan verkar bra.
Jag kommer att halka efter direkt pga min resa...:(

VimleAnna sa...

Härliga vattenbilder! Såg att du ångrat dig ang. 365-foton. Kul! Ha en god fortsättning på julen.

Ninni sa...

Jag kan bara hålla med dig:) Vatten är bäst ofruset. Så vackra och dramatiska bilder dina foton är.
Idag har vi allt annat än inbjudande väder. Antagligen detsamma som du har haft. Iskristaller som flyger omkring på tvären. Man skulle behöva rånarhuva på sig när man går ut.
Ha en skön fortsättning på Julhelgen!
Kram Ninni

Ulrica sa...

Vilka ljuvliga vattenbilder. Där skulle varit njutningsfullt att stå.

Ha en riktigt god fortsättning.

Vivan sa...

Vilka härliga bilder på vatten!
Håller med dig att det är stort att titta på vatten....så vackert!
God fortsättning på helgen och gott nytt 2010!
Julkramen!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vilka härliga bilder du bjuder på!

Kraaaaaam
Annica