lördag 5 december 2009

365 av 365 Vem är jag?

Beslutat mej för att avsluta/slutföra 365-utmaningen här och nu och ägna mej åt det jag skall och bör göra imorgon;)

En liten glimt av mej får Ni via passbilden;)

Fler 365:are som fortfarande "kämpar" på finns hos AKSON

Vill tacka alla både 365;are och alla andra som varit med under året, vill tacka för alla fina bilder jag fått njuta av hos Er andra, allt jag fått lära mej, alla både fina, ibland roliga och otroliga tolkningar av teman. Vill tacka för allt stöd och all peppning, ett speciellt tack till Della som varit en stor draghjälp när det varit svårt med motivationen under hösten, drog ifrån nu men det hoppas jag Du förlåter mej för;)

Kommer givetvis att följa Er andra efter semestern, men fram till dess blir det kanske lite dåligt med tid.

Ha det så gott!

KRAM

annette

27 kommentarer:

Della sa...

Grattis, grattis! Du vann! Det är du väl värd. Tack för att du har dragit mig framåt. Hade det inte varit för dig hade jag lagt av någon gång i oktober/november när det kändes tungt. Och nu när du har gått i mål och är klar kan jag avsluta i lugn och ro.
Tack för god match!

Gärdsmygen sa...

Stort, stort, grattis till 365! Grattis också på stundande födelsedagen (såg på ditt pass)!
Ha en skön semester på Teneriffa och hoppas att vädret blir bra.

Inger Maryissa sa...

oj, vilken trevlig sysselsättning du har framför dig imorgon.
Låter toppen !!
Önskar dig en riktigt trevlig och härlig semester
Stor kram till dig

BrittMarie sa...

Grattis till 365! Fin avslutning med vem är jag. Ha det så bra på resan!
Kram

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Grattis till vinsten på 365. Förstår att det inte alltid varit så enkelt. Men du rodde iland det.

Nu börjar det närma sig avresa och jag tror du tycker det ska bli skönt.
Skulle gärna hängt med där kan jag säga.

Önskar dig nu till att börja med en riktig skön andra advent.
Kramen Synne.

AnnaKK sa...

Hej!

Wow, vilken slutspurt du gjorde! :-D Och verkligen starkt att över huvudtaget ha fixat hela utmaningen, måste jag säga! :-) Så många fina ljusbilder du bjöd på - och den i kombination med mörkt vatten gillar jag nog allra-allra bäst.

Så är det så klart kul att få en liten glimt av personen bakom alla fotona också, men jag lyckas inte riktigt läsa ut datumet för din födelsedag men att den är snart har jag ju förstått! :-) Men riktigt ännu sticker du väl inte iväg till solen, eller??

Kanske säkrast att jag iallafall säger som så här: Hörs vi inte igen innan du åker så önskar jag dej en underbar resa och en suveränt rolig och trevlig födelsedag!!! :-)

Viola sa...

Får sända den stora grattiskramen och nu önskar jag dig en härlig semester, den är du verkligen värd, efter allt elände...ha det så underbart, KRAM

Della sa...

Nu är jag också klar!

Inger sa...

Stort Grattis!
Vad härligt att åka till Teneriffa..Tänker just, det är är precis 10 år idag sedan vi var där,,,Jättehärligt..
Kul att fira födelsedagen där oxå...Ha det så himla bra..kramgrattis...

Anonym sa...

Härligt att få sätta punkt för den långa utmaningen!

Kram Tott

Ninni sa...

Ett jättegrattis!!! Jaså det var du som hann först av er:)
Jag var på konsert igår kväll och missade er kamp.Tack själv Annette för alla trevliga kommentarer och inspirerande inlägg. Utan kommentarer och peppning så är det lätt att ge upp.
Hoppas nu att du får det riktigt skönt på resan!
Kram Ninni

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ha det gött på semestern,o tack för pratstunden idag.Trevliga människor är alltid inspirerand.Blev en promenad dessutom.
Kram Peter

Paula sa...

Grattis, bra jobbat! Nu återstår abstinensen, hihi, men din resa gör ju att du bryter mönstret så det kanske inte blir så farligt...har inte koll på när du åker, men att det är snart har jag förstått. Därför önskar jag nu dig en FANTASTISKT TREVLIG SEMESTER med många nya upplevelser och ett minneskort fullt av semesterbilder att lägga ut på bloggen!
Kramar

VimleAnna sa...

Härligt att vara klar! Jag kör en bild om dagen nu tills jag är färdig. Känner ingen press att klara av det innan den 31/12, jag ska ju inte ut och resa som du! Ha en härlig semester!

Ulrica sa...

Så härligt med semester, njut! Det är så roligt med alla som klarat 365-utmaningen. Kanske jag klarar nästa år.... om det blir en omgång till.

Charlotta sa...

Grattis till alla 365! Härligt val av slutbild. :D
Önskar dig en riktigt skön semester.

UllaMona sa...

Grattis till 365! Och Grattis till din stundande stora dag!

Hoppas att du får en riktigt skön semester.
Kram

Vivan sa...

Grattis,grattis till 365/365!

Och jag grattar dig i förskott till din födelsedag!!

Det har varit kanonkul att följa er som varit med i 365!
Så många fina foton ni presenterat på bloggen!

ha det så skönt på den härliga ön... och glöm inte att vara försiktig!
Bamsekramen / Vivi-Anne

Della sa...

Ha en jättefin resa!
Och grattis på födelsedagen lite i förskott (tror jag).

Ragnvi sa...

Oh...nu är jag sent ute! Men jag önskar dig en härlig underbar semester nu!!!!
Kramen!
Ragnvi

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ta med nattlinnet o kronan o skräm skiten av resten av befolkningen på LUCIA:)

Paula sa...

HA EN KANONBRA SEMESTER OCH GLÖM INTE ATT SKÄNKA EN TANKE TILL OSS SOM ÄR KVAR I MÖRKRET
Kram

AnnaKK sa...

Hej!

Hoppas väderleksrappoten du hade hört för Sverige fram över stämmer - för det är väl knappast någon idé att önska sej sådant sommarväder som det du ska till... :-) Nä, så här i december hade det faktiskt varit helt okej med några decimeter snö och 20 grader kallt - bara det att det så sällan är sådant vinterväder förrän långt på andra sidan nyår... Då när man hellre vill att det ska bli vår... <:-)

Nåja! Bara DU får det riktigt fint nu så! Och lova mej en sak: Kom inte hem med några nya skador!!! Fira lugnt och sansat, men givetvis på roligast möjliga vis!!! :-D

Kramar!!!

hugan sa...

Jag är sannerligen imponerad att ni klarat/orkat med 365! Grattis till målgången!

Och vad ser jag!? Du är på varmare ort! ååååvad härligt! Förvisso gillar jag ju snö och vinter, men här är det ju varken eller... :(

Önskar dig en skön semester!
Kram kram på dej!

Nässelblom och choklad sa...

Grattis! Supergrattis! Vilken bedrift du lyckats med, du är klar på mindre än 365 dagar till och med. Det har varit så roligt att få ta del av dina bilder och inlägg. Ha en riktigt avkopplande och skön semester! Kram/Eva

MOONLOVER´S sa...

hoppas du har det fint.och hoppas du ser/såg mitt grattis på fb.
Ha det gott.
kram

lottaspyssel sa...

Gott nytt år och jättegrattis till att du fixat fotoutmaningen, du har lagt upp så mycket fina bilder och även om det är länge sedan jag kikade in här så har jag följt ditt fotande under året lite då och då. Lycka till inför 2010!
Kram Lotta