onsdag 18 november 2009

Nr 330 av 365 Svart-Vit El, Eget Tema!

Miljövänlig el, vattenburen el, el från vindkraft, el från olja, ja en massa el finns det numer, men nu lanserar jag en helt ny el, svart-vit, vet i sjutton var den kommer ifrån, vet bara att Eon äger ställverket, så då är det säkert inte så miljövänligt;)

Fler 365;are finner Ni hos AKSON
Ja, vad var det i mitt förra inlägg, vet egentligen inte, grejen ser så felplacerad ut, finns en bit ut i Strömmen i stan, jag trodde hela Strömmen var avstängd för obehöriga;)
Fy vilken tuff arbetsdag det varit idag, syns på och känns i min arm;(
Ha en skön kväll i regnet!
Kram //annette

6 kommentarer:

Della sa...

Då ska du nog inte lägga in fler bilder idag då utan vila. ;)
Skön bild den här svartvita. Verkligen ett eget tema.

Anonym sa...

Skitsnygg bild Annette!

Kram Tott

BrittMarie sa...

Otroligt vad flitig du är med bilderna. Ja, svartvit det är nog precis vad Eons el är! Det skulle vara svårt att klara sig utan el. På mitt jobb skulle jag inte kunna göra ett smack utan. Helst skulle jag vilja att all el vore grön, men det blir nog svårt.
Kram

Nässelblom och choklad sa...

Snygg bild, verkligen annorlunda. Helt otroligt att du har ork över att testa och fixa så mycket med bilderna efter en tuff dag på jobbet. Ta det varligt med armen. Och tack för alla kommentarer hos mig.

AnnaKK sa...

Aja-baja! Inte överanstränga armen på jobbet!!! Arbetet får ju inte gå ut över din fritid och hindra dej från att fota, blogga osv! ;-)

Svartvit el... Kanske nåt man utvinner från markvibrationerna när zebrorna skenar fram över savannerna i Kolmårdens Djurpark!?

Ninni sa...

Snygg svart-vit bild! Svartvit el :) kanske kan de använda det i någon reklamkampanj.
Var rädd om armen...Ännu ligger jag ca 38 inlägg efter Della och dig så ni kan ta det lugnt :)
Kram NInni