fredag 13 november 2009

Nr 320 av 365 Snart, Eget Tema

Kom att tänka på det idag när jag tyckte mej ana dom första snöflingorna i det gråkalla vädret. Snart är jag i solen och värmen och njuter, lyckades då även glömma det tråkiga som sades vid mitt första besök på arbetsterapin idag.
Och nu skall jag snart ge mej iväg och träffa lite goda vänner och fira en födelsedag, fick mej oxå att tänka på en sak, när jag var betydligt yngre än vad jag är idag, så umgicks jag mkt med betydligt äldre personer, nu umgås jag mest med betydligt yngre personer.
Anpassningsproblem!?


Fler 365;are finner Ni hos AKSON
Önskar alla en Skön och Trevlig Helg!
Paula undrade i ngt tidigare inlägg vad jag skulle göra nästa år när alla 365 bilderna är fixade, ja jag skall fortsätta fota, men kommer inte att delta i 365, två år i rad tror jag inte inspirationen räcker till, 2010 skall jag försöka lära mej mer om min kamera och leka mera med fotandet.
Ha det gott!
Kram //annette

11 kommentarer:

Anna sa...

Vad härligt du ska ha det med din sololja :-). Jag vet inte om jag ska vara med nästa år... har vacklat hit och dit, det beror lite på hur det utformas. Ha en skön helg!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

hallojsingen! Hoppas du har det riktigt trevligt ikväll med de betydligt yngre vännerna;)

Klart du har anpassningsproblem, så har även jag*fniss*

Kramkram
Annica

PS Jag längtar oxå iväg till solen, tänk att det inte är så länge kvar nu!

Della sa...

Trevligt att du har något kul att se fram emot!
Jag har också bestämt mig för att det får räcka med en om gång 365-bilder. Det är roligt men tar också väldigt mycket tid.

enn-08-i-exil sa...

Morrn Annette.

Jag och fruen ska också på tur,
vi drar på nyåret någon gång i jan. till Akaba i Jordanien.....

Ha de bra

Hasse A

Viola sa...

Nu är det ju inte långt kvar tills du kommer ner till värmen...det kan du verkligen behöva..och igår kväll när jag körde hem från gården så blev det en bilfärd i snöstorm faktiskt..slutade som först en halvmil från stan, hoppas du har en trevlig kväll, kram

Margareta sa...

Annette, vart ska du resa? Jag vill också till värmen. Ha det härligt skönt. Vi anpassar oss hela livet. Jag kommer alltid att vara en tjej.
Kram /Margareta

Ragnvi sa...

Morning! Aj, aj..förstår av dina rader att besöket inte blev givande hos arbetsterapin?!
Tur du har din resa att se fram emot!
Kramen!
Ragnvi

Della sa...

Regntråkdag vädermässigt, så jag ska ägna mig åt att göra en uppgift på min fotokurs där jag redan har tagit bilderna och nu ska skriva dokumentationen.
Ha det bra. Det kanske lättar framåt eftermiddagen...:)

Gärdsmygen sa...

Oj, ska du ut och åka!! Så mysigt! Solen skulle passa mej bra också.
Härligt att man kan umgås över åldersgränserna, åt vilket håll spelar ingen roll.
Har faktiskt inte funderat över 365 nästa år. Får se hur jag gör.
Mås å gott och vila armen!

AnnaKK sa...

Just för tillfället känner jag inget behov av att resa nånstans, för solen kikar fram lite försiktigt mellan molnkanterna. :-) Men det kan hända att jag reser åtminstone till grannorten längre fram på dagen - iallafall om vädret här blir sämre! ;-)

Jag tycker inte det här med 365 foton får bli något som överskuggar allt annat fotograferande och så... Verkar klokt att prioritera "det tekniska" nästa år - men bilderna kommer ju så att säga på köpet då, så nog kan du väl vara med iallafall - man MÅSTE inte fixa alla 365 temanen! :-) (Fast jag kan också förstå att OM man har gjort det en gång, så är man mätt + att det känns som fusk att bara "plocka russinen ur kakan").

Paula sa...

Hallå där, men vad sa dom på arbetsterapin??? Att det kommer att ta tid, kanske....och vi som inte har den där påsen med tålamod, vad ska man göra då? Ja den som det visste, men jag tycker ditt alternativ med en solresa nu är så rätt det kan bli. Jag längtar normalt aldrig till varmare länder, men just nu skulle jag nog kunna tänka mig att byta...regnet fullkomligt vräker ner och något dagsljus har jag inte sett till!
Kramen