måndag 9 november 2009

Nr 306 av 365 Sport

I det här motionspåret har jag "sportat" mkt, på den tiden jag sprang långdistans så var det "sport" ur flera synvinklar, inte bara att springa en massa mil i veckan, utan oxå att när jag sprang här, så gällde det ha en snygg "stil" när jag passerade precis här, för det var alltid fullt av mer eller mindre "snygga" fotbollsspelare till höger om spåret;)


Dryg vecka gammal bild, nu finns det knappt några löv kvar alls på träden:(
Fler 365:are finner hos AKSON
Ha en bra kväll!
annette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi. Ja snygga fotbollspelare måste man ju göra sig lite extra till för;)

Kram Tott

Della sa...

Ser ut att vara ett trevligt ställe att springa på. Eller gå, som jag gör. Det låter komplicerat det där med att både springa långt och upprätthålla en snygg stil. Men jag förstår precis. :)