onsdag 4 november 2009

Nr 300 av 365 Shopping

Hipp, hipp hurra, 300 är värt att fira med att visa att jag shoppat ännu en sak!!
Är ju inte någon storshoppare egentligen, men när jag sparat ihop lite pengar då shoppar jag det jag verkligen vill ha, och nu har har jag ju shoppat både ny dator och nytt objektiv till kameran, så det är nog färdigshoppat för i år;)
Fanns en liten önskan sedan lång tid tillbaks, om just det här objektivet som ett allmänt objektiv. Den önskan blev ännu mer aktuell i och med handledsfrakturen, inser att jag nog kommer att ha lite svårt att byta objektiv under lång tid framöver så frekvent som jag gjort tidigare, även om gipset kommer bort på fredag.
Att jag sedan satt under några dagar och hade koll på prisjakt och fick se priset sjunka rejält gjorde ju att det bara var att slå till.



Fler 365:are finner Ni hos AKSON
Ha en skön kväll!
Kram //annette

9 kommentarer:

Della sa...

Grattis! Både till 300 och till ett bra objektiv (ett sånt har jag).
Så du menar alltså att det går att komma upp till 300... Jag satt här och var lite undrande nyss, men nu fick jag ny inspiration.
Lycka till med objektivet!

Gärdsmygen sa...

Bra jobbat! Nu har du ett kul objektiv!! Lycka till!

BrittMarie sa...

Så skönt att bli av med gipset. Hoppas det blir bra med armen. Lycka till med objektiv och dator. (Jag har en likadan knapp på min dator)
Kram

Ninni sa...

Vad duktig du är!! Grattis till objektivet också. Väldigt praktiskt med ett zoom så räcker det att ha ett med sig. Skönt att få ta bort gipset kan jag tänka.
Vi har fått hem våra 38 flyttkartonger idag så jag får nog dåligt med tid att blogga ett tag framöver tills vi kunnat stuva in alla prylar någonstans. Pust!
Må så gott!
Kram Ninni

enn-08-i-exil sa...

Morrn Annette.

Kul med sjyssta verktyg!

Det är mera skoj om man har grejorna i ordning.

Det ska bli kul att se alla nya bilder...

Skulle inte du på tur snart?

Har du något vettigt att bära utrustningen i?

Lycka till.
Hasse A

PS Grattis med "300", bara resten kvar.

hugan sa...

Grattis till dej!
Förstår inte mycket av sånt, ser och förstår att du vill ha ett fint objektiv, då är det ju härligt att äntligen kunna köpa det!

Tack för värmande och stöttande kommentar hos mej!! Skönt att se att jag inte verkar vara en bitterfi**a ;)


Undrar nu bara varför den här sidan; Neostatus.com, nåt från yahoo kommer fram när jag ska kommentera hos dej?

Håller min tumme för att din arm blir gladare av gipsborttagning!

kram kram på dej

Ragnvi sa...

Morning o tack för den stooora kramen! Du får en tillbaka också med ett grattis till inköpet! Hoppas du får många härliga stunden med det!
Jag mår så där..tar en dag i taget...kan inte göra annat.
Kramen!
Ragnvi

AnnaKK sa...

Go´morron!

Grattis till ett fin-fint shoppingresultat! Är jag så gott som säker på iallafall! Jag har ju motsvarande objektiv från Canon, och gillar det jättemycket. :-)

Tror att jag snarare har 300 teman kvar... Host! <:-) Kommer INTE att fixa denna utmaning - och ändå har jag anmält mej till nästa års också!? (Ifall nu såna som inte fullföljer får vara med ändå, vill säga).

I morgon ska maken till doktorn och visa upp sin högerarm, som han har haft ont i ett tag. Får väl se om det blir gips!? Han kanske kan överta ditt??? ;-)

Nässelblom och choklad sa...

Vad kul med ett nytt objektiv! Väldigt användbart när man rör sig ute, då vill man ju inte hålla på och byta objektiv stup i kvarten. Du får rapportera om vad du tycker när du kommit gång med det. Grattis också till 300 bilder! Otroligt bra jobbat...