onsdag 7 oktober 2009

Tyckte bara det var vackert idag!


Ha en skön kväll!
Kram //annette

13 kommentarer:

Viola sa...

Hallå där...hoppas du känner dig bättre... visst var det en underbar bild, ljuvlig, snart blir det ryggläge soffan...detta mörker sänker mig fullständigt...ha det gott, kramen

Gärdsmygen sa...

Vackert ja!!
Hoppas du mår bättre!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Verkligen ett vackert ögonblicka att spara och att njuta av.

Kraaaam

Inger sa...

Himmel så grant..underbart, finner inga ord..vilken bra kamera du har..det går ju bra att ta foton, även att armen är gipsad..
Sköt om din onda arm..kramkramen

Bosse sa...

Visst är det vackert!
Skönt med solen de senaste dagarna, om än lite blåsigt idag.
Jag var ute i Kolmårdenskogarna - hittade lite mer ödsliga trakter där. Så fint och speciellt!

Lite kontakt jag har med andra campare via Internet - så brukar bli 1-2 träffar per år. Är skoj!
Tack, jag är hyfsat återställd efter mitt skov. Men är hela tiden en balansgång med livet...
Kan dock ofta ta dryga månaden innan jag är som innan skovet...

Hoppas det stabiliserat sig lite mer med armen din och värsta smärtan lagt sig nu.
Sjukskriven lite längre nu - då får du praktisera att gå hemma och titta på väggarna en tid, lite som jag gör jämt ;)

Jag tycker inte riktigt om när du skriver "känns som jag skall stryka det här året ur almanackan", för att du haft oturen att skada dig två gånger och varit lite sjuk nu.
Lite som att jag då skulle stryka alla kvarvarande av mina år ur almanackan, då mina skador ju inte kommer att läka, utan snarare bli sämre med åren...
Man får göra det bästa av situationen. Och det finns nästan alltid någon liten positiv vrå man kan hitta i allt som händer... Ibland behövs det förstoringsglas för att hitta det, men någon liten positiv sak brukar det gå att hitta och lägga fokus på, även när det är som motigast, tycker jag...
Kramen / Bosse

Anette sa...

Mmm, jättevackert! Är det i Norrköping eller har du lämnat stan för en promenad. Hoppas du inte har allt för ont i armen. Kram Anette

Inger Maryissa sa...

Så fint foto !
Hur har du det med armen nu ?
Hoppas det inte gör aj,aj längre och att den läker bra.
Kramar

sinneskatten sa...

Skulle kunna dryfta mig till att säga fantastiskt vackert.
Ett ställe som man kan sitta invid och bara njuta länge.

Ragnvi sa...

Morning Annette! Bilden är mycket vacker, stämningsfull!
Hur går det för dig med att vara enarmad? Nån som hjälper dig?
Kramen!
Ragnvi

Della sa...

Men vad, fotar du med gipsad arm? Vid närmare eftertanke skulle jag nog också ha gjort det... ;)

hugan sa...

Sannerligen vackert! Ska skicka ut en bild härifrån endera dan..!
Hoppas påkryandet går bra!
Kram till dej

Photos by Storm sa...

Ja, nu när dagarna blir allt kortare får man fånga ögonblicken. Vackert/Lis

Nettan sa...

Väldigt VACKERT!!

Ha det så gott. KRAM // Nettan