tisdag 29 september 2009

Nr 279 av 365 Organiserad

Nu börjar det bli tufft i 365-utmaningen, några "tråkteman" kvar och sedan en hel del teman som är kluriga att få till, men det är bara att fundera vidare.
Temat organiserad tolkar jag väldigt fritt och får det att bli samverkan, för visst samverkar dessa stenar till att bilda detta mönster;)


Fler 365:are finner Ni hos AKSON
Lite höstkallt börjar det bli ute, men det kanske skall så vara i slutet av september!?
Ha en skön kväll!
Kram //annette

16 kommentarer:

UllaMona sa...

Bra tolkning av temat tycker jag, du har verkligen fantasi.

I går luktade det snö, i natt har det snöat på fjällen...topparna var alldeles vita.
Idag har det varit snöblandat regn..därför köpte jag i går ett par röda stövlar ;-)) och en röd axelremsväska till.

Kram till Dig!

BrittMarie sa...

Ja, där hade du hittat en organiserad grupp stenar ;)
Det var inte mycket till blodtryck och puls du har. Har du lätt för att svimma? Själv svimmar jag då och då till min omgivnings fasa. Detta trots tablettbehandlat högt blodtryck, men sannolikt fladdrar det ibland.
Kram

Ninni sa...

Rent egoistiskt tycker jag att det är lite skönt att du också upplever lite svårigheter med vissa teman. F´låt...
Du har ju kommit så långt. 50 egna teman kanske är lättare att sno ihop ;)
Men din fria tolkning av det här temat är bra. Kanske ska man försöka mera med det...
Men i mitt huvud är det helt stillastående när jag kikar igenom listan.
Kram!

Richie's 2ts Inspires sa...

Tittar bara förbi och hälsar en skön kväll.

Ulrica sa...

Samverkande stenar.... en skön tolkning. Gillar:)

BrittMarie sa...

Äsch, det är väldigt sällan jag svimmar. När det sker är det med buller och bång. Kanske vi behöver pacemaker båda?
Kram

UllaMona sa...

Jag ska väga mig fredagmorgon...på jobbet!

Enl. måttbandet så brinner fläsket.
karm

Inger sa...

Ja visst är det en bra tolkning..du är bra på det där,tycker jag..gillar stenar..
passande bild nu i slutet av sept..
Må så gott i höstmörkret..
kramkramen till dig..

Della sa...

Det kanske blir ännu mer spännande nu mot slutet när man får ta till lite vidare tolkningar för att få ihop det.
Jag fick någon typ av svacka igår och kom inte på en enda bild att lägga in.

Anonym sa...

Annorlunda tolkning! Men precis lika rätt som alla andra. Det är ju en del av tjusningen att alla tolkar olika, man får se många varianter och det är ju det vi får inspiration av. Kram

Viola sa...

Vilken härlig bild som jag tycker stämmer så väl med temat..kallt var det även idag..det blir täckkappan med huva och handskar kl 7.00 på morgonen när vi tar vår första promenad, ha en bra dag, kram

Nässelblom och choklad sa...

En härlig tolkning på temat tycker jag. Dessutom en härlig bild! Wow, vad långt du kommit i utmaningen. Bra jobbat!

Nässelblom och choklad sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Paula sa...

Hej! Har du funderat på vad du ska göra när utmaningen är klar??? När alla 365 bilder är tagna och presenterade, måste kännas konstigt! Här utlovas ev. snöfall imorgon bitti, det är bara att "gilla läget"
Kramen

Anonym sa...

Japp, Klockrent! Extra plus för att det är stenar och vatten i skön förening:)

Kram Tott

Vivan sa...

Så fint vattnet slipat stenarna, jämna och släta!
Kramen!