tisdag 15 september 2009

Nr 261 av 365 Tjurig

Ja, egentligen vet jag inte om dom är tjuriga, men när jag närmade mej med kameran så ställde dom sig så här och rubbade sig inte ur fläcken, tror det är det föl som ligger framför, kanske blev dom rädda att jag skulle röra dem, men jag tycker allt dom var lite tjuriga som inte tittade åt mitt håll någon gång under dom ca tio minuter jag stod där.


Fler 365:are finner Ni hos AKSON
Ha en skön onsdag, har kört på lite nu i början av veckan, vet att jag är i Linköping nu två dagar och då brukar jag inte hinna med så mycket.
Kram //annette

11 kommentarer:

Rebecka sa...

Gud vilka fina bilder du har :) Gillar att läsa din blogg!

Della sa...

1 - 0 till hästarna alltså? Dom väntade ut dig helt enkelt. Tjurigt!

Carina sa...

Ignorera kalls det;)

Ninni sa...

Vilka sötnosar! Visst ser de lite tjuriga ut.
Jag får lägga manken till när jag kommer hem och försöka jobba ikapp. Hälsa Linköping från mig...jag gillar den stan. Vår dotter bor där. Fast jag förstår att det är jobbigt att resa så långt.
Må så gott!
Kram NInni

Inger sa...

Hihi,.ja de gör som de vill.En härlig bild, ser nästan ut som omslaget till en sagobok..
Kramkramen

Ragnvi sa...

Morning! Hi, hi..vet inte hur många gånger jag stått som du! Vill dom inte så vill dom inte!
Underbar bild!
Kramen!
Ragnvi

Viola sa...

VI struntar i dig...vill dom nog säga..vilket väder..ska nu ut och sätta mig på balkongen en stund och bara blunda...ha en bra dag, kram

AnnaKK sa...

Klart de är tjuriga - det är ju shetlandsponnier!!! :-D Jag hade två såna en gång i tiden, fast mörkbruna... Vi var mest överens angående att allt gräs på tomten var deras - så länge de bara behövde vara fyrbenta gräsklippare var det frid och fröjd! När barnen ville rida var det lite mer kink och - just det! - tjurighet... <:-)

Anna sa...

Tjuriga hästar kan jag vara utan! Kan faktiskt vara utan de flesta hästar, även om de är söta.

Gärdsmygen sa...

Tjuriga och busiga ser de ut att vara.

Annica sa...

Klart de blev tjuriga! Det blir ju du och jag med när vi blir fotade;)

Kram Annica