söndag 13 september 2009

Nr 254 av 365 Kompanjon

Mattias är en kompanjon till mej på en av mina arbetsplatser, och han vill vara med på min blogg, det Ni!!

Mattias har en annan kompanjon när han tycker att jag är lite "hård" emot honom;)

Nu vet i sjutton vad som händer i den här utmaningen, Della har kommit ifatt och gått om mej;)
Kan ju bero på att min tid just nu gått åt till annat och att datorn då har varit lågprioiterad, eller oxå beror det på att Della varit extra duktig!

Fler 365:are finner Ni hos AKSON

Ha en skön kväll!

annette

11 kommentarer:

Anna sa...

Är det antal bilder i 365-utmaningen du menar? Då är jag nog oxå med och tävlar... har gjort 245 st. inlägg hittills i år. Ligger vi i fas? Måste nog räkna lite.. heja oss! Kram

Della sa...

Trevligt att kompanjonen ville vara med!
Jag fick kämpa mycket hårt för att gå om dig, och nu är jag helt utmattad.:) Jag ville så gärna ligga i fas åtminstone en liten stund. Nu får vi se hur det går framöver.
Ha det bra!

Ninni sa...

Men gissa hur jag känner mig :) Något stressad. Jag ligger drygt 20 efter...
Vilken trevlig kompanjon du har som ställer upp i bloggen. Sånt är glädjande.
Fick ett tips av en bekant som stoppar ned piri-piri i whiskeyflaskan(!!)Kanske något för sonen som gillar starka kryddor. Annars får de som vi inte använder hänga hemma i köket som dekoration ett tag tills de blir dammiga. Då åker de i komposten.
Må så gott!
Kram Ninn

Anonym sa...

Se där...ett stycke kompanjon som fastnat på bild...trevligt!

Kram Tott

UllaMona sa...

Din kompanjon verkar trevlig, hans kompanjon verkar lite benig tycker jag, min kompanjon har gått hem för i kvälloch själv blir jag kvar tills i morgon mitt på dagen, jag hade sett fel på chemat...trodde jag slutade 21.30 :-(

Kram

Anna sa...

Kul idé med det här fotot. Synd med ljuset från dörren bakom, det hade inte gjort ont med mer ljus på kompanjonen istället.

Anna sa...

Den första bilden är trevlig, man ser vad ni jobbar med och han verkar trivas ihop med både dig och alla burkar :-)

AnnaKK sa...

Undrar om kompanjonen heter Benjamin...? :-) Det hette skelettet som fanns på skolan jag gick högstadiet på - ibland kom han och hälsade på på våra biologilektioner...

Gärdsmygen sa...

Kul att se Mattias och hans kompis:) Är du sjuksköterska?
Jag är uppe i 249 nu. Vi jobbar vidare!

Carina sa...

Aha en vårdcentral?Kul kompis Mattias ;)

Paula sa...

Hej, vem vill inte vara med i din blogg!!! Han ser ju jättetrevlig ut, kollegan!
Och fester hinner du springa på, hehe, nä ja är bara avis,,,,kanske liiite
Helgen bjöd på kanonväder i Dalarna, många foton blev det....
Ha en riktigt fin vecka
Kramen