fredag 21 augusti 2009

Nr 221 av 365 Oklädsamt

Tema 185 av 365 Oklädsamt, då jag aldrig skulle utmåla en person som oklädsam på bloggen så får det bli ngt materiellt. Smaken är ju som bekant olika, men med mina ögon sett så passar denna veranda inte vare sig till det här huset eller i dess omgivning då området enbart består av röda hus med vita knutar och verandor i samma stil.
Kan ju vara kul om någon tycker annorlunda för att få en annan syn på det än jag har.


Fler 365:are finner Ni hos AKSON
Önskar alla en skön fredagskväll!
Kram //annette

8 kommentarer:

Paula sa...

Hej! Vacker veranda, kanske något malplacerad, men hade behövt se den i lite större perspektiv, mera hus på bilden, eventuellt flera hus, för att säga vad jag egentligen tycker...
Du verkar stå på benen igen, fy för maginfluensa, det värsta jag vet är att må illa! Hellre lider jag av värk, det är lättare att hantera!
Du som var på Kolmården, har du ingen bild på mig? Jag är en flodhäst, kallas så av både barn och barnbarn och jag skulle bli mycket stolt om jag fick se ett porträtt taget av dig!
Ha nu en skön helg, idag har jag fotat Antikrundans inspelning som skedde här i byn
Kramen

Anonym sa...

Kan inte annat än hålla med...den känns helt fel på det huset!

Kramkram
Tott

Viola sa...

Lite vitt på den där verandan så hade den nog smält in bättre..hoppas du är återställd idag..nu du...har jag blivit gårdsfru..en gammal dröm sedan jag var ung har gått i uppfyllelse, ha en fin helg, kram

Carina sa...

En något mildare grön färg hade gjort det mer matchande.

BrittMarie sa...

Först fick jag för mig att verandan var vit, men när jag förstår att den är mera åt turkoshållet tycker jag den är jätteful. Annars påminner den till en del om alla kråkslott i Värmland, som jag fullkomligt förälskade mig i när vi åkte omkring där förr om åren.
Angående blåbärsplockning så är det då bra mycket lättare att hitta blåbär än svamp (som man vågar plocka)
Ha en trevlig helg

synne sa...

Men är den vit eller är den mintgrön?
Är den vit hade den nog passat in.
Antar att det är i Röda stan du tagit bilden.
Men mintgrön eller ljusblå passar inte.

Hoppas du återhämtat dig nu.
Att bli sjuk så där är inte bra.

Här är det som vanligt annars.

Njut av helgen nu. Ha det gott och ta det lugnt.
Kramen oss på Digernes.

Gärdsmygen sa...

Det där verkar inte riktigt passa in nej. Märklig färg. Bra val till temat. Det här temat var inte lätt och jag har en bild som jag ännu inte bestämt mej för att lägga ut. Vi får se vad det blir!

Della sa...

Inte riktigt min stil på veranda. Too much, liksom.