torsdag 30 juli 2009

Nr 200 av 365 Snacks

Tema Nr 290 är snacks, ett vitt begrepp egentligen, men här hemma hos mej finns det nog inte så mkt snacks i vardagslag i alla fall, själv är jag mest förtjust i att knapra nötter, och numer så finns det ett stort utbud av icke saltade nötter att välja på i affärerna, bra också med påsar där det finns flera sorter blandade så man inte behöver köpa en påse av varje sort man är sugen på;)

Fler 365:are finner Ni hos AKSON!
Önskar alla en skön Helg!

Kram //annette

5 kommentarer:

vivan sa...

Jam,jam...mums...det är sånt som kan äta till man svälter ihjäl...fnizz!!!
Kramen!

Carina sa...

Fräscha nötter är mums!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Mmmmm gottis. Jag är oxå en nötälskare. Kallas faktiskt för ekorre av lilla farmor:)

Kram Annica

Anna sa...

Riktigt gott, men mina får gärna vara lite salta dock. Ikväll blir det dock popcorn.

Ninni sa...

Nötter är något som jag också älskar...alldeles för mycket. De är ju nyttiga men kanske inte i så stora mängder som jag kan sätta i mig. Favoriter är paranötter och cashew.