lördag 25 juli 2009

Nr 194 av 365 Partner

Tema Nr 244 Partner, den här bilden kan jag säga att jag tycker oerhört mkt om själv, vet att det här paret i tisdags var ute i sin segelbåt och råkade ut för det tuffa ovädret som rådde i yttre skärgården, senare framåt eftermiddagen åt dom på restaurangen och satt sedan så här och lutade sig mot varandra vid relingen på båten, en trygghet och närhet som jag önskar att alla som vill finge uppleva.
Fler 365:are finner Ni hos AKSON
Blev visst två inlägg på rad om värme och trygghet, kanske inne i en känslosam period!
Lev Väl!
annette

7 kommentarer:

Ulrica sa...

Det är skönt att ha en partner att luta sig mot ibland.

Ninni sa...

Vilken fin bild av närhet! Delade svårigheter gör ju att man uppskattar varandra ännu mera.
Ha en skön lördagkväll!
Kramar!

Strömstaren sa...

En jättefin bild! Synd att inte alla upptäckt att det är så här det ska vara,eller missar det i jakten på det goda livet.

Inger Maryissa sa...

Så fina bilder både här och i ditt föregående inlägg,
De verkligen utstrålar värme och trygghet.
Kramar

Vita Stunder sa...

Alla behöver vi någon att luta oss emot.
I mig ekar det lite när jag ser den här bilden.
Men den fyller mig även med hopp :)

Sov gott!
Kram Anna

Bosse sa...

Fin bild och så oerhört fin text du skrivit till den!
Jag gillar det verkligen och blir berörd.
Att klara av den tuffa seglingen tillsammans och sedan kunna vila ut så mot varandra, i en lugn trygg harmoni...
Ser bara så fint och mysigt ut!
Saknar det i mitt liv just nu...
Men hoppet finns där ändå...
En kram till alla ute på livets seglats.
Kraaam Annette!
/ Bosse

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härlig bild:)

Kraaaaaaam