lördag 25 juli 2009

Nr 192 av 365 Nyttig/Nyttigt

Tema nr 360 är nyttig, är ju mkt som är nyttigt, fast det växlar väldigt mkt när experterna tycker till om detta, ena dagen är en sak nyttig, nästa dag är det rent av livsfarligt, så det gäller nog att hitta det som man själv känner att man mår bra av.
Själv mår jag bra av att motionera ganska mkt, tar gärna en lång, snabb morgonpromenad när jag är ledig, äter gärna mkt grönsaker, och just nu är det en underbar tid vi går till mötes när vi kan handla närproducerade grönsaker. Idag vaknade jag tidigt och har både promenerat och handlat grönsaker;)


Önskar alla en trevlig helg!

Kram //annette

5 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad härligt att kunna äta närproducerat!!

Kraaaaaaaaaaam
Tott

hugan sa...

DU var mej en nyttig en! Här har det inte motionerats ett skvatt sen semestern drog igång....det är ju semester!! ;)
Ha en skön nyttig dag nu!

Vita Stunder sa...

Vad flitig och duktig du är!
På semestern och allt :)

Närproducerade grönsaker är verkligen guld!

Kram Anna

Ninni sa...

Allt det där håller jag med om. Är man van att röra på sig så är det svårt att låta bli. Det måste nästan vara sjukdom som hindrar i så fall. Vi har tagit en långpromenad och kikat på lite utställningar men i dag blev takten ganska lugn, +30 i skuggan gjorde att vi blev ganska svettiga:)

Ulrica sa...

Hmmm jag borde verkligen promenera och äta nyttigare... Ska fundera på det;)