onsdag 22 juli 2009

Nr 189 av 365 Humor

Kunde inte låta bli att lägga in en temabild till som jag tog på hemvägen idag, tycker den verkligen passar in på temat humor, det var ganska så lugnt på vattnet idag, solen sken, så egentligen vet jag inte vad paraplyet står för, antingen ville han ha hjälp av den lilla vind som fanns för att slippa paddla, eller oxå tyckte han solen var stark, njöt av livet gjorde han i alla fall;)

Fler 365:are finner Ni hos AKSON


Kvalitén på bilden blir ju som den blir när jag fotat i farten. (Våran fart alltså:)

Ha det så gott!

Kram //annette

10 kommentarer:

vivan sa...

Ha,ha,ha...verkligen en latmåns..men en sjöman ber inte om hjälp...han ber om vind!!
kramen!

BrittMarie sa...

Fiffigt sätt att ta sig fram om man tappat paddeln ;)
Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

*asg*

Underbar bild du Annette!

Kram Annica

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hehe. jag var tvungen att visa t bilden oxå. han skakade på huvudet och skrattade han med:)
Kraaaaaam
Annica

Ninni sa...

:D
Ovanligt med paraply i kanoten!

Anette sa...

Haha, ja man undrar ju verkligen "vad sjutton göööör han" /Anette

AnnaKK sa...

Klart man hade önskat 100 % skärpa på denna underbara ögonblicksbild - men häftigt ändå att överhuvudtaget ha fångat detta motiv på bild! Gillar den verkligen, och visst sprudlar den av störtskön humor! :-D

Inger Maryissa sa...

Ja, det var en kul bild med mannen och paraplyet i båten.
Det räckte tydligen med vattnet omkring, men ville nog inte ha vatten på sig ovanfrån ;-)
Eller också det var skydd mot solen.
Men att paddla med ett paraply i handen är nog inte det lättaste ;-)
Men som du skrev, så kanske vinden tog tag i paraplyet så han fick lite extra skjuts ;-)
Kramar

Ulrica sa...

Men guuuud vilken kul bild:) Nu kommer jag småfnissa hela kvällen... :)

Vita Stunder sa...

Haha!!!

En sån härlig bild!

Ha det gott vännen!
Kram Anna