torsdag 9 juli 2009

Nr 180 av 365 Frukost Tema Nr 34

Tema nr 34 av 365 är frukost, och då klockan var ca 9.30 när jag tog den här bilden i söndags så torde detta vara frukostrast i fågelfamiljen, vad dom åt blev jag inte klar över, det var i alla fall inte fiberhavregrynsgröt med äpplemos som jag hade intagit lite tidigare samma morgon, det är jag klar över i alla fall;)

Fler 365:are finner Ni hos AKSON!

Ja, inte vet jag men några i min omgivning klagade över värmen när vi hade det varmt och skönt i ca fjortan dagar efter midsommar, själv klagade jag inte trots 35-40 grader i sovrummet på nätterna, men nu gnäller jag faktiskt lite över detta eviga regnande och kalla väder, kanske sommaren är slut??

Kramar!

annette

9 kommentarer:

UllaMona sa...

Sommaren kommer så fort min semester är slut, hav tröst!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Usch och fy för vädret vi har nu!

Nejdu JAG gnällde då inte!!!

Kramkram

BrittMarie sa...

Oh nej sommaren kan väl inte vara slut än. Bara det är något så när uppehåll är jag nöjd. Nu har jag börjat min ledighet, och då kan man ju ta vara på stunderna.
Så säger jag nu. Vi får se var jag säger efter 4 veckors regn ;)
Ha det bra mellan skurarna
Kram

Carina sa...

O,nej säg inte så.. sommaren är kvar men tar en paus.Augusti räknas väl också ,sensommaren kan bli solig.
Ha det bra.

Inger Maryissa sa...

Så mysigt foto av den söta fågelfamiljen !!

Jag var nog en av dem som klagade över värmen i sovrummet när det var varmt förut,
men gnäller nu också över detta eviga regnande trots att det blivit svalare inne ;-)
och vill ju absolut inte att sommaren är slut redan...
så får det bara inte vara...
Kanske bäst att försöka att inte gnälla när det är lite för varmt :-D

Kram

Anonym sa...

Nej nej sommaren tog bara en liten pause. Allt för att vi skall slippa vattna blommorna varje dag hihi..
Visst är det skönt att vara skuldfri, framför allt så äger vi det vi har... kram kram lill-paula

Anonym sa...

Nuuuuu ser jag solen!!!!
Kram UllaMona

Nässelblom och choklad sa...

Klart det är frukost då. Rolig tolkning av temat! Nu ska jag väcka min övriga familj och äta frukost. Ha det bra!

Vita Stunder sa...

Härlig bild!!

Nej då sommaren är inte slut!
Den inväntar din semester såklart! :)

Kram!