fredag 26 juni 2009

Veckans Fönster Nr 39 26 juni

Den här veckan vill Susanne ha ett ensamt fönster, tolkningsfråga vad som är ensamt fönster tycker jag, själv valde jag ett fönster som ger mej en känsla av ensamhet och övergivenhet... men samtidigt tycker jag det är väldigt vackert.

Fler deltagare i veckans fönster finner Ni hos Susanne.

Hoppas alla har det bra och får njuta av vackert väder.
Sedan vill jag önska en väldigt god vän "tott" en alldeles speciellt underbar helg, hon gick och gifte sig igår utan att någon visste om det, härligt busigt tycker ju jag förstås;)

Kram //annette

9 kommentarer:

Ulrica sa...

Tror nog att det fönstret längtar efter lite mänsklig värme och sällskap.

foto CHIP sa...

Det ser väldigt ensamt och övergivet ut.

christina sa...

Hej, vilket gediget arbete runt fönstret!!! Där har krävts en del hantverkare. Javisst är ditt fönster ett bra bidrag. Ensamt men vackert!!

Vita Stunder sa...

Visst ser det ensamt ut, men mycket vackert!

Ha en riktigt fin helg vännen!
Kram Anna

Viola sa...

Tycker verkligen din tolkning stämmer så väl överns med temat..ha en skön sommarhelg...vilket väder...kramen

Ninni sa...

Visst ser det ensamt och övergivet ut. Men så vackert! Fantastiskt. Jag önskar jag kunde få kliva in i huset och titta mig omkring...
Må så gott!
Kram Ninni

Mitt liv - Mina drömmar sa...

sicket vackert fönster och vilken trevlig hälsning:)

Kram Annica

Susanne sa...

Jo, ditt fönster ser väldigt ödsligt och övergivet ut och ger mig verkligen en känsla av ensamhet. Förfallet är vackert på foto.

Amanda sa...

Vackert byggt stenhus. Fönstrets överliggare är en fin dekoration, men också en stadga till fönstret. Det ser inte så svenskt ut och det saknas liv i fönstret. En bra tolkning på ett ensamt fönster.
/Amanda