måndag 15 juni 2009

Nr 164 av 365 Lila Tema nr 245

Tema nr 245 av 365 är lila, och det kan nog ingen missa att det här är;))

Fler 365:are finner Ni hos AKSON!


Önskar alla en skön tisdag, själv skall jag ikväll på picnic tillsammans med mina kollegor här i Östra Östergötland, jag som arbetar både i östra och centrala Östergötland träffar sällan eller aldrig en del av mina kollegor då vi är utspridda på väldigt många olika arbetsplatser, så det skall bli väldigt trevligt, som det ser ut nu så kommer vi att ha tur med vädret, lite kyckling, sallad och ett glas vin för den önskar (och jag önskar det), spela lite kubb och busa lite, mer komplicerat behöver det inte vara för en trevlig kväll!

Hoppas Ni oxå får en solig och trevlig tisdag!

Kram //annette

17 kommentarer:

Ragnvi sa...

Morning! Hoppas du får en kanonkväll! Låter alldeles underbart tycker jag! Precis som dina foton! Den senaste med katten är kanon!
Just nu i skrivande stund skiner solen över lilla Trönö, undrar hur länge?!
Kramen!
Ragnvi

PS. Ditte tyckte inte att det gjorde nåt med liknelsen, hi, hi!

Anna sa...

Vilken härlig kväll du kommer att få! Hoppas vädret håller sig i skinnet bara ;-). Gissar att du kommer att berätta med bilder hur kvällen blev. Kram

Sussie sa...

Hoppas ni får en härlig picnic, glad midsommar önskar jag dig, kram

Monica sa...

Ljuvliga färger!

Carina sa...

Wow,så vacker bild!
Ha en fin midsommar!

Ninni sa...

Låter jättekul det:) Hoppas det "fina" vädret håller i sig. Här har vi haft växlande sol men ganska kyligt fortfarande, +13 bara. Men jätteskönt när solen visat sig. Idag har jag hunnit en bit på väg i trädgården men fortfarande är det mycket kvar. Tänkte jag skulle hinna innan nästa regnområde kommer :)
Må så gott!
Kram Ninni

Gårdsfrun sa...

Oh så mysigt ni ska ha det förstår jag och jag hoppas ni har fint väder:)
Oh kroppkakor som är så attans gött.
Jag har gjort det några gånger men det är så tungt synd nog.
Det är verkligen vackert på Öland el hur?!

Ha en fin och trevlig kväll// Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej kära du! Vad trevligt det låter med samkväm med jobbarpolarna! Hoppas alla från Sörping är med;)

Liiiiila- Min favvo. Sicken tur jag har!

I morgon jobbar jag igen, men det blir nog sista dagen denna termin om inget oväntat händer!

Kraaaaaam
Annica

vivan sa...

Jag hoppas du får en knallkul kväll tillsammans med dina kollegor!
Viktigt med lite socialt,när man jobbar som du gör!
Vilken duktig fotograf du är...så fina foton på blommorna....otroligt vackra!
Kramen!

MOONLOVER´S sa...

god kväll
så härligt med blombilder, här är de nästan höst känns de som,hoppas sommaren kommer någon gång i år=) haha, men de blir ju vinter fortare om de fortsätter så här=) visst..hihi, nä då nu vill jag ha sommar faktiskt, allafall lite värme. kram och ha en underbar midsommar. kram

Gärdsmygen sa...

Ja det här var verkligen lila! Hoppas kvällen blir kul!

Inger Maryissa sa...

Så mysig bild.
Hoppas du hade en fin dag och kväll picnicen. Det lät jätte-mysigt.
Hoppas vädret var bra också.
Stor kram

Richie's 2ts Inspires sa...

Lilac är verkligen en favo färg här hemma speciell lil tösen.

FIN!!!

Jodå, glöm inte komma förbi hos mig i helgen eftersom jag har en liten tävling efter ett år och dyl i bloggvärlden.

Ha det så gott, goa vän.
xoxo

365foto2009 sa...

Snacka om lila!
Det lyser lila om denna vackra blomman.

Hoppas ni fick en skön kväll utan väta från ovan.

Trevlig midsommar!

akson

Ulrica sa...

Det minst komplicerade är nog det som tenderar att bli det allra roligaste...

Vita Stunder sa...

Härligt! :)
Och det låter som en kalaskväll.
Hoppas det blev det också :)

Ljuvligt lila!

Kramar Anna

Megera sa...

Kan inte missa den lila färgen, för den var intensiv, men fin.