onsdag 3 juni 2009

151 av 365 Försvinn Regn, försvinn. Tema nr 248

Så här såg det ut när vi kom till Borgholm på förmiddagen idag, det regnade just då inte så mycket inne i Borgholm men två minuter senare blåste det upp enormt och fullständigt vräkte ner, lite faccinerande hur fort vädret skiftar här, fördelar med regnet idag, ja bilen blev ren, jag köpte äntligen en ny fleecetröja, vi köpte Öländska precis nygjorda Kroppkakor som vi åt med rårörda lingon, och nu ser det ut att bli bättre väder, så efter lite kaffe blir det nog en tur ut igen.
Ber om ursäkt för ett par fläckar på bilderna, har inte hittat var dom finns någonstsans, hade "vapenvård" igår men lyckades inte hitta dessa fläckar.

Fler 365:are finner Ni hos AKSON.

Nu ser jag solen komma fram mellan molnen!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram //annette

4 kommentarer:

BrittMarie sa...

Mörka moln gör sig så fint på bild. Man borde fotografera mera i "dåligt väder".
Jag får nog ge mig med att det inte är någon nytta med cykling. Det finns ju faktiskt backar. Jag ska fortsätta cykla av och till när jag känner för det ;)
Ha det fortsatt bra med Kroppkakor och Ahlgrens bilar (har du sett att det finns husvagnar också?)

Ulrica sa...

Mäktig bild... vilka moln:)

vivan sa...

Himmel vilken himmel!
Ja här har det regnat och blåst...
och det är bara 5 plusgrader...är lite rädd att järnnätterna är på gång!!!
Kramen!

Vita Stunder sa...

Mäktig bild verkligen!

Och vid dåligt väder kan man alltid göra lite fynd :)

Har det kommit in skit i sensorn?

Ha det gott!
Kram