torsdag 28 maj 2009

Nr 147 av 365 Troll eller Spöken Tema 121

Tema Nr121 av 365 är spöken eller troll. då jag är rädd för spöken så väljer jag troll;)

Fler 365:are finns hos AKSON

Blir troligtvis det sista inlägget innan semestern, ikväll älskar Eon mej, tvättmaskinen går för fullt, bärabara datorn laddas, kameran laddas, telefonen laddas, kommer att blogga från Öland bara det mobila nätet fungerar och det gör det i alla fall på vissa delar av Öland.

Kommer under veckan ta igen och kolla på alla inlägg som jag inte hunnit med nu de sista dagarna, så jag har mycket spännande att se fram emot.

Skall bli så underbart att dra iväg en vecka och njuta av försommaren på Öland, är den tid jag tycker bäst om att vara där, och i år känns det som om vintern varit extra tuff, så den här veckan kommer att vara guld värd.

Önskar alla en bra vecka även om Ni inte får njuta så som jag kommer att göra!

Kramar!

annette

15 kommentarer:

Vita Stunder sa...

Men spöken är oftast snälla, bara oförstådda i behov av hjälp :)

Fint troll du hittat!

Så härligt att få komma iväg till Öland! :)
Jag är inte ett dugg avundsjuk ;)
Njut så mycket du bara kan nu vännen.
Det är du värd!

Kramar Anna

BrittMarie sa...

Ha det riktigt bra på Öland. Det är ett sagolikt landskap, så det blir säkert många bilder..
Kramar

huga sa...

Troll är väl söta!?


åååå lyllos dej som får en veckas semester på Öland!!! Det är du verkligen värd! Hoppas nu att du kan ladda om batterierna!
Ha en skön vecka, ta hand om dej!!
kramar!

Ragnvi sa...

Godmorgon! Åh vad jag längtar efter att få se o läsa från Öland om våren! Spännande! Inte är jag nå avis heller...suck!
Kramen!
Ragnvi

Bosse sa...

De enda spöken jag stött på (som jag vet) är hjärnspöken, och de har inte varit så farliga ;)

En vecka på Öland nu vid den här tiden låter verkligen härligt.
Där lär du hitta många fotomotiv :)

Öland är så speciellt - väldigt länge sedan jag var där.
Måste vara en fin miljö att ladda batterierna i och fylla på livsandarna...

Ha det bara så gott!
Kram / Bosse

Ninni sa...

:D
Vilken tur att du hittade ett troll då...
Njut av din lediga vecka och gör bara det du vill! Det låter jättehärligt att få åka till Öland den här tiden. Det ser ju ut som om det blir tioppenväder hos er därhemma!
Konstigt nog bedömer man det på ett annat sätt när det gäller Sverige, här är det bara konstigt om det inte är sol när man drar ifrån jalusierna:) Men är man ledig vill man ha sol och lagom värme, helt klart!
Ha det så jätteskönt!!
Kramar!

Richie's 2ts Inspires sa...

He he... på bilden så är han söt! Spöken? är dem inte inbildning? Men dem är skadar ingen ngn. Människör är mer skadliga, eller hur på många sätt.

Men, jag gillar trollar. Ronja Rövardotter? He he... LOVING ém...

Ha en solig kväll och hoppas en fortsätt solig och kul helg!

Gärdsmygen sa...

Troll ja! Ser gullig ut:)
Glöm inte att titta på raukarna i Byerum på Öland. Ha det bra!

Anonym sa...

Härligt troll du visar upp. gulligt faktiskt.. visst blev jag glad visste inte om jag skulle gråta eller inte...paula

Ulrica sa...

Så underbart, en vecka på Öland. Ha det riktigt fint så "ses" vi när du kommer hem. Och ditt troll ser snällt ut.

Inger sa...

Jag gillar oxå troll...
gud vad härligt med semester,,och Öland är ju så underbart fint.. Vill oxå åka dit, för det är länge sedan...hoppas datorn fungerar...
Ha det så skönt och vila och må gott..kramkramen

Anette sa...

Öland måste vara extra ljuvligt nu innan värsta turistinvandringen. Dessutom blommar det väl fint på Allvaret nu.......
Ha det så skönt och hoppas att vädret är på din sida. Det verkar ju lovande i alla fall!

Kram Anette

AnnaKK sa...

Hejsan!

Ja, det där trollet behöver man nog inte vara så rädd att bli bortrövad av!? Ser ganska snällt och gosigt ut! :-D

Mmmm, det är alldeles säkert NU som är den absolut bästa tiden att besöka Öland. Önskar dej/er en underbar semester där, och hoppas ni hittar nån stans att koppla upp er mot omvärlden också lite då och då! :-) Men först ocj främst: Njut av denna fina ö, och ta massor med foton på ALLT!!! :-D

Anonym sa...

Se där, ett trott jag känner igen väl (och ändå är det inget av mina fyra troll;)

Hoppas du har det helt underbart på din semester. Det är du sååå värd!

Kraaaaaaaaaaam Kraaaaaaaaaaaaam
Tott

UllaMona sa...

Ha nu en sköööön vecka på Öland, jag gillar också Öland!

Jag tycker både om troll och spöken.
Kram