onsdag 27 maj 2009

Nr 146 av 365 Pojke Tema Nr 32

Tema Nr 32 av 365 är Pojke, helt felinställd kamera när jag skulle fota den här killen, kan faktiskt inte tycka annat än att bilden tilltalar mej ganska så mycket även om det blev så fel det kunde bli ;)
Tror i alla fall jag vet minst en person till som tycker om den här bilden, får väl se!?

Lite "putt" ikväll, istället för att göra annat så har jag med hjälp försökt få igen min garagedörr som fått fnatt, vi lyckades inte låsa dörren men nu är den stängd och blockerad utifrån med bilen, kan bara hoppas det blir lagat imorgon för det är ju inte roligt med en olåst garagedörr när man skall dra iväg.

Fler 365:are finner Ni hos AKSON.

Ha en skön kväll och en bra torsdag!

Kramar!

annette

14 kommentarer:

Paula sa...

Vart ska ni ta vägen? På semestern? Va skönt och härligt att få en paus i slitandet, förstår att du längtar!
Detta med murklor ja, förut har jag bara hittat stenmurklor, torkat dem och kokat av dem. Mums. Detta var ju mina första toppmurklor och dom stekte jag bara i smör eftersom dom inte är giftiga. Jättegoda.
Grabben på cykeln är kanske en bekant? Häftig bild!
Kram

MOONLOVER´S sa...

hejsan
jasså du ska pausa upp lite=) ja jag fick just veta att min arbetskompis inte kommer tillbax=( jag som ville ha mindre jobb nu när valparna börja bli större och kräver mer, måste nog lösa detta på något vis=) jo dom växer så de knaka;) små gulliga bollar som just börja dra fram skorna våra osv=) kram

Inger sa...

Åh vad skönt med semester...
Hoppas du hinner få dörren fixad..häftig bild...Ha det gott..kramkramen,

Ulrica sa...

Felinställd kanske men bilden är urläcker. Han som en svart siluette, ur det felinställda kom det något förstklassig - nämligen en bild.

enn-08-i-exil sa...

Morrn Annette.

Kanonbild.

Go tur, som man säger här borta.Ha de bra
Hasse A

Gärdsmygen sa...

Gillar verkligen denna bilden!! Ngt fel kunde inte jag se, men det är ju ofta så. Det man inte vet har man inte ont av:)

Vita Stunder sa...

Jag ÄLSKAR den här bilden!! :)
Grymt snyggt med killen som silhuett och s/v i så läcker kontrast!

Det kan inte bli annat än dagens Hallelujah Moment! :)

Hoppas det löser sig med garaget imorgon vännen!
Sov gott!
Kramar Anna

Maria i Sennan sa...

Vadå fel----e ju hur bra som helst
Ha det...Maria

AnnaKK sa...

Den här bliden är det nog ingen som INTE gillar - den är ju hur läcker som helst! :-)

Elände med garageporten...! Hoppas verkligen att ni får den fixad innan ni reser. Vart ska ni???

Inger Maryissa sa...

Bilden blev toppen-bra !!
Hoppas du får ordning på garagedörren, för jag kan tänka mig att det är inte roligt att den är olåst när du åker iväg.
Stor Kram

Della sa...

Bilden blev fantastisk bra!. Så skulle jag också vilja kunna göra fel.

Ninni sa...

Fel kan man nog inte säga att det blev:) En superbild! Jättefint i svartvitt.
Hoppas ni får ordning på garageporten så att ni kan njuta av er ledighet!
Blir det paus eller bloggar du från Öland?
Hur som helst...hoppas du får en riktigt skön vecka med fint väder.
Kram Ninni

Anonym sa...

Jag gillar iallafall bilden supermycket! Tycker den blev asfet *asgarv*.

Kram Tott

Anonym sa...

Jag kommenterade som nummer tretton...betyder det att jag är din favorit?

Kram Tott